Gå til innhold

Min gaml mor er fullstendig imot at jeg skal kalde sønnen min opp etter min avdøde farfar!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på besøk hos henne tidligere i dag å la frem forslaget (ikke at hun teknisk sett har så mye å si, men jeg ville høre hennes mening). Forventet en tårfull reaksjon, men der tok jeg feil for her kom det en heller negativ reaksjon.

 

Hun sa rett ut at nei det syntes hun ikke noe om. Merket jeg nesten ble litt knust, for jeg har blitt så glad i tanken selv, så hennes negativitet må jeg igrunn si ødelagte hele greia.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den fikk mine foreldre fra morfar da de kalte meg opp etter mormor. Hun levde riktignok. Det var fordi de syns det var et stygt navn på en baby. Etterhvert ble de begge stolte. Kanskje hun ikke likte han...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det vært etter hennes pappas navn hadde hun kanskje vært positiv? uansett syntes jeg ikke hun har noe å si. jeg kaldte opp min datter etter min mamma og tok etternavnet etter min datters farmor. så hun har kun navn etter kvinnene i familien;-) vet at familien til min svigerfar ikke var "happy", men det er deres problem! det viktigste er at jeg og barnefar var enig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...