Gå til innhold

Har man rett til å klage!!! Hele butikken er 70 % rabatt nå !!!


snuppetupp 07.02.07+09.02.08

Anbefalte innlegg

Har handlet en del på Hemtex for ca 1200,- for 2 uker siden...

og nå er hele butikken 70 %. Ble jo så skuffet...

Nytter det å gå å klage...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du klage????

 

Fordi de ikke sa til deg at de skulle ha salg om 2 uker???

 

Butikkene vil selvsagt tjene mest mulig, så tror ikke det nytter å komme å klage nå...da hadde de nok ledd seg ihjel : )))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skjønt frustrasjonen om det var dagen etterpå, men du kan ikke forvente at du blir informert om et salg som skal foregå to uker frem i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet på skeidar for noen år siden for nesten 30 000 kr. Det tok 2 mnd å få varene. Noen dager før jeg fikk varene hadde butikken sensommersalg og flere av tingene jeg kjøpte var på salg. Jeg kunne da betalt 10 000 kr mindre hvis jeg hadde ventet. Jeg ble selvfølgelig irritert og ringte butikken. Først nektet de meg, men da sa jeg at da kom jeg bare til å avbestille alle varene.Da ga de seg, men de var fryktelig vrange.

 

Kjøpte også et bilsete på babyshop for en stund tilbake. Uka etterpå var det 50% på alle bilseter..hahahaha.. og jeg betalte 2500 kr for det. Det var surt!!!!!!!!!! Men jeg fikk ikke avslag gitt.

 

Snakk om uflaks. Ikke hver dag man kjøper et bilsete liksom, men typisk at uka etter så er det salg. Jaja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan ikke klage på det nei. Regner med at de har satt opp skilt om det også. I den butikken jeg handlet stod det stort skilt. INGEN BYTTERETT.. om ikke varen er defekt og da innen 3 dager.

Gjelder litt andre regler når det er opphørssalg. har en venninne som jobber i hemtex og hun fortalte at de hadde måtte ringe( tror det var) forbrukerrådet mens en kunde stod der og kranglet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de har opphørssalg, så de visste jo om dette her på forhånd.

sure penger ja... tenkte jg skulle prøve meg vettu, men da er det ikke noe vits hvis de skal le av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irismor

Når Hemtex hadde opphørssalg her så stod det skrevet på plakatene "Hvor lenge tør du vente??" Så reklamerte de for at hver uke som gikk så fikk man mere % i rabatt. Og den type reklame kjørte de i de andre Hemtex butikkene jeg var innom. Så du kommer nok ikke så langt med klagen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...