Gå til innhold

Blir litt snurt på mannen min nå, han mener det er helt uten grunn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har vært mye borte på kveldene denne uken spesielt, men er ofte å gjør sine ting sånn generelt. I snitt 3 ganger i uken, på kveldstid, som regel etter leggetid for barna, men ikke alltid. Denne uken var han hos en kompis for å se fotball på fredags kveld, så var det fotballtrening søndag, dekkskift mandags ettermiddag, fotball på tv hos en kompis mandags kveld, møte på jobb i går ettermiddag, fotballtrening nå. Kjenner jeg blir skuffet over at han vil tilbringe så lite tid med meg her hjemme. Og nei, jeg vet at han ikke er utro og har fått seg en elskerinne, 100 % sikkert. Sa til han før han dro nå at kanskje jeg må se meg om etter en mann som er interessert i å tilbringe tid sammen med meg på kveldene, som syns det er koselig med litt voksentid sammen, og som er interessert i å prate med meg av og til. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt du blir litt snurt. Greit nok med en filmkveld med kamerater av og til, eller fotball som kanskje ikke du interesserer deg for, men når det virker som om han aldri har lyst til å tilbringe "dødtid" med deg, så er det jo faktisk ganske frekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, jeg også:)

 

Kjempeviktig å være "bare" seg selv ute innimellom, men er jammen viktig å tilbringe tid sammen som kjærester også! Syns du skal ta det opp med han på en skikkelig måte jeg, uten å være "krass". Prøv å komme med noen forslag til hva dere to kan gjøre sammen kanskje? Blir jo kjedelig med tv og sofa hele kveldene også...

 

Lykke til uansett!! God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen. :) Føler vel egentlig at han må se det selv, hvorfor skal jeg fortelle han hva han skal prioritere? Hvis han føler for å prioritere X antall ting før meg så er det vel det han har mest lyst til da. Tror jeg må få han til å tenke seg mer om, til å slutte å ta meg som en selvfølge.....har gjort meg opp noen tanker på hvordan jeg skal få det til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...