Gå til innhold

Er det noen vernepleiere her?? Trenger hjelp til en oppgave;)


Lovemelikeyoudo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

herlig;) Skriver en oppgave (er student) . Oppgaven er dokumentasjon i metodisk miljøarbeid. Vi skal velge et område hvor vi ser et utviklings-eller forbedringspotensial for metodisk miljøarbeid, planlegge dette endringsarbeidet, og dokumentere.

 

Jeg er i praksis ved en skole og har valgt å skrive om arbeidstrening. Det står i oppgaven at oppmerksomheten mot rammebetingelser er sentralt, og at jeg må vise hvordan jeg fokuserer på rammebetingelser. Kan du forklare dette for meg?? hehe, altså dette med rammebetingelser...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

I forhold til rammebetingelser tenker jeg at du skal fokusere på hvordan de kan tilpasses den enkelte og deres behov. Samt ser hvordan rammebetingelsene påvirker din jobb for å kunne gjøre kvalitativt godt arbeid.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; jeg forstår ikke helt dette med rammebetingelser; hva er det egentlig? mener du at jeg skal fokusere på hvordan arbeidstrening kan tilpasses den enkelte...? Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du gi meg et spesifikt eksempel? (temmelig treig i nøtta);)

 

Hvordan vil rammebetingelsene bli i dette tilfellet? Altså med at denne eleven har arbeidstrening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg blander meg inn her jeg:) Jeg er vernepleier og jobber på skole. Tenk på hva de ulike rammebetingelsene gjør for eleven din i arbeidstreninga. Hvordan er bemanningen? Hvor har eleven arbeidstrening? Er det spesielle utgifter i forbindelse med arbeidstreningen? Er arbeidstreningen på skolen eller et annet sted? Er det samarbeid med andre instanser? Kunne ting vært bedre tilpasset din elev hvis man hadde hatt mer resursser? mm. Lykke til med oppgaven:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...