Gå til innhold

Dere som bor i Bergen..


Fizzymed2små

Anbefalte innlegg

Har dere begynt å bruke vintersko (type goretex) og tykkere dress på barna enda?

 

Syns det er litt vanskelig nå om dagen jeg.. Foreløpig går det i gore tex joggesko og tynn dress med ull eller fleece under her, men det er vel ikke lenge før vi må fram med noe litt varmere tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tykk dress har jeg ikke tatt frem enda, men minstejenta går i GoreTex på de kaldeste dagene som idag, ellers i joggesko.

Eldstemann går i DockBoots hele tiden nå.

På resten av kroppen holder det enda med vanlige klær, fleecejakke og uforet dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går i høst dressen enda.. Og gore tex "joggesko". har ikke kjøpt vintersko enda engang jeg..

Under dressen i dag hadde han en ullbody og en bomull joggedress. Tynne ullsokker.Er jo ikke Så kaldt enda. Og husk at små unger er veldig aktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går ungane i joggesko enno, men tenker vi tar fram dock boots når temperaturen går ned under 10 igjen. Eg tok vinterdressen på lille i går, då hadde vi 8-9 grader. Men hadde berre strømpebukse og genser under då.

 

Eldste kjem til å bruke haustdressen litt til, han er så varm av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har vært syk en uke nå, men i barnehagen i dag hadde hun med seg både lave goretex og vintersko. Har bare høstdressen hengende, synes det er for tidlig med vinterdress. Da jeg hentet henne hadde hun på seg vanlig tøy, dvs ullundertøy + ullribb bukse og tynn genser, høstdress,lue og vintersko - og hun var akkurat passe varm. Hun fryser lett på føtter og hender, så synes vintersko er greit nå, men vinterdress er litt tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille går i barnehagen i et av byens kuldehull, så der er det minst to grader kaldere enn andre steder.

Hun bruker høstdressen, med fleece under. Også bruker hun støvletter, evt. støvler med tykke labber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...