Gå til innhold

Endelig går det min vei igjen! :)


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Til alle som har mistet troa på mannen med stor M, harmonisk familieliv etter å ha vært alenemor i flere år, og happy ending... Så er jeg bevis på at ALT ordner seg:-)

Flyttet fra samboeren som jeg hadde to felles barn med for ca tre år siden nå, og fant ut at NY mann var jeg ikke ute etter, denne hadde ødelagt visjonene om et lykkelig parforhold.

Begynte på utdanning, jobbet nesten fullt, følger opp ungene på skole, foreldremøter, fritidsaktiviteter, tannlegetimer++ alt som alle vet følger naturlig med det å ha barn, og som jeg aldri kunne tenkt meg gå glipp av. Klart man savner en voksenpersom og dele alt med, når dagene blir lange og kveldene ensomme, men fikk aldri roen eller tryggheten til å slippe noen inn..

Men i sommer sa det PANG og jeg er verdens lykkeligste:-)

Og det ser ikke ut til å gå over heller, heldigvis:-)

Har møtt en fantastisk mann som elsker både meg og barna, vi tar tiden som den kommer og bruker tid på å bli kjent alle sammen og alt går strålende, han er en ressurs og gledesspreder som oser av kjærlighet til oss, og som han sier "vi utfyller han og gir han masse glede"

Er ferdig utdannet til våren, og om alt fortsetter i samme spor vurdere vi flytte sammen iløpet av sommeren.

Ville bare dele mine glade dager med dere:)

Barna vil alltid være nr 1, men denne fyren her er en ordentlig god nr 2;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å lese;)

 

Koselig med slike historier! Dere får kose dere masse sammen og håper dere får et godt og langt liv sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...