Gå til innhold

termin i mars 2011 spent på kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilket kjønn venter dere?stemmer det med magform, lyster??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Je ar helt sikekr på gutt og det var alle rundt meg også frem til uke 8, da brå ombestemte jeg meg og fikk super jentefølelse. Alle andre sa nei det blir gutt.

På uordinær UL sa legen han trodde det var gutt, jeg turte ikke kjøpe noe blått da oe holdt igjen. På ordinær UL sa jordmor legen hadde sett rimlig feil for dette er en jente =)

Jeg har termin 2 mars.

Hmmm... symptomer, har ikke blitt noe oppblåst og sånn andre steder som man lett kan bli med jente, men har hatt en del kviser jente symptom. Jeg er ikke så sukkersyk, men glad i kaker og bakst for tiden som er søtt. Har vært ganske gira på lakris gutte symptom.

Mageformen er litt spiss altså som på gutt, men 20 uker på vei så endrer seg kanskje, eller den har faktisk blitt mer rund siste ukene når jeg tenker etter...

Når skal du på UL?

Skrevet

jaokei :) jeg var veldig kvalm de 3 første mndt, veldig fysen på sitron, frukter og kjøtt ;p er ikke glad i sjokolade fortiden, å spiser jeg det får jeg halsbrann. hehe. mageformen min er litt rund egentlig, den er veldig hard høyt oppe. jeg skal på ul 26 okt :D *spent* alle sier det hadde vært så gøy med jente, noe som irriterer meg.. får litt press på meg føler jeg :/ begge er jo gøy så lenge barnet er friskt :) på bilde jeg har på profilen fra vaginalultralyd uke 11 synes jeg at kjønnsorganet vises litt, hva synes du ? :))

june

Skrevet

Jeg venter gutt. Har forholdsvis liten mage, ikke vært kvalm, kun ømme bryster i 1 trim, ingen spesielle diller, men ekstra godt med sjokolade, ingen halsbrann, men litt bekkenplager. Lykke til på ordinær UL :-D

Skrevet

så koselig da :)

tusentakk og iligemåde :)

Skrevet

Jeg var helt sikker på at det ble en jente jeg! men jordmor sa på UL at det nok mest sansynlig er en gutt. Jeg har en rund "jente-mage" men ellers har jeg vel mest "gutte-symptomer" :) Har ikke hatt nye lyster på noe som helst. Kanakje egentlig mindre lyst på godis og sjokolade...Jeg er egentlig ikke helt overbevist om at det er en gutt enda så jeg har litt lyst å ta en 3D-UL får å bekrefte. Bryr meg ingenting om hva kjønnet blir men jeg har bare vært så kjempesikker på at det er en jente :)

Termin mensen: 2 mars

UL-termin 5 mars.

Skrevet

Søsteren min har termin i begynelsen av mars med tvillinger.

Hun har to gutter fra før av.

Svangerskapet har til nå forløpt helt likt som ved guttesvangerskapene, bortsett fra at hun naturlig nok har lagt mer på seg.

Hun hadde guttefølelse hele veien, spesielt siden i familien til hennes mann, har de siste generasjonen (bortsett fra broren til mannen hennes) kun fått gutter.

ved ordinær UL forrige mandag viste det seg at hun bærer på to jenter (to eggede)

Skrevet

Venter gutt, det til tross for typiske jentesymptomer og totalt annerledes svangerskap enn sist (gutt da også). Men magefølelsen sa gutt da, så den stemmer i allefall. :-)

Skrevet

jeg har også mindre lyst på søte ting, mer friske sure ting. har kjøpt masse kirsebær drikkeyoughurt som jeg nå til dagen elsker. hadde en periode hvor jeg gomlet sitron i begynnelsen av svangerskapet, sitronsaft, sitronskiver og nesten skallet til tider. hehe. jeg har termin 25 mars :) veldig spennende dette. nå er det bare noen dager igjen til ul.

Skrevet

så koselig da :) søskene til min mann har også bare gutter :)

jeg hadde en god mulighet til tvillinger da både min mor og far har tvilling. men det er mer sansynelig at mine barn får tvillinger.

Skrevet

har du hatt mye kvalme? hvordan er mageformen?

jeg prøver å kjenne på magefølelse men den vil ikke si noe om hvem som gjemmer seg der ;P avåtil tenker jeg gutt avåtil jente, er en av de ubesluttsomme :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...