Gå til innhold

Skjønner heller ikke hvorfor foreldre lar guttene sine får hull i ene øret??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Diamant er stygt ja, gutt eller jente.

 

Her er åtteåringen fast bestemt på at HAN skal ha hull i ene øret. Helt ok, men ikke før vi kan gå til en seriøs piercer. Hadde aldri stukket/skutt hull i ørene på noen som ikke ville det selv. Og aldri i livet hos frisør.

 

Nå skal det nevnes at jeg ikke har hull, og ser ikke helt at det er pent i det hele tatt på jenter, mens på gutter kan det være tøft. Ikke med diamant da, men med en stilig ring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter med hull i øret er dødsharry!! Spesielt på små gutter da!

Herregud, en 8 år gammel gutt med ring i øret... har ikke ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe jeg må bare flire av sånne innlegg som dette, og av de teite svarene noen gir. Smaken er jo som baken-delt i to ;D

 

 

 

Jeg for min del synes det er skikkelig kult når gutter har hull i det ene øret. Hadde min sønn bedt om det, skulle han fått det med det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Carbonara :-)

 

Min sønn har en ring i hvert øre, og han er skikkelig kul. Har fått mange positive kommentarer på det. Ingen som rynker på nesen når de ser det heller. Ringene han har er små, tynne og sorte. Han ser mye tøffere ut med de enn uten faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom mine gutter ønsker hull i det ene øret, kommer også jeg til å si at det er ok. Jeg synes også at det er skikkelig tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn er 5 år og han har hull i øret sitt. Fikk det fordi han hadde innmari lyst på det og spurte om det selv. Jeg er vel da en dårlig ressurssvak mor som går på sosialen når jeg ikke er på jobb i følge dere her inne. Men nei, er forlovet,jobber 100 %, har hus, og bil og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...