Fru.Antonsen Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg blir paff, irritert, og målløs av han selveste. Det er helt utrolig hvor vrang og vanskelig, provoserende man kan være! Vi har ikke hatt en god tone med han i det hele tatt siden vi flyttet hit. Han er en vanskelig ungkar i midten av 40 årene og det er en god grunn til at han er singel og venneløs. Vi har kranglet over søppeldunker, vi måtte gå til jordskifteretten for å få fastslå tomtegrensa og lista blir bare lengre og lengre... Nå har det vært stille og fredelig en god stund så vi håpet jo at ting hadde roet seg litt da.. Jommen sa jeg smør! Han har satt gjerdet sitt akkurat på tomtegrensa og ihht byggeloven skal den være 50cm innenfor egen tomt. Men for å ikke skape enda en konflikt lot vi det bare være. Igår hadde jeg lagt et heste dekken og et leietau heeeelt i enden av det gjerdet hans for det er jo inntil der hestene mine står. Det hadde han da kastet på STRØMTRÅDEN min så den tråden lå på bakken og hestene kunne ha spasert rett over (hvilket de heldigvis ikke gjorde). Vi ble jo selvsagt rimelig oppgitte da over hvor patetisk det går ann å bli. Men hvertfall, idag la jeg hageslangen i bassenget og skulle tømme dette. Dette er jo en prosess som tar en god stund da så jeg lot det bare renne jeg. Ikke går vannet noen steder med tanke på hans ferdsel, det går gjennom et buskas og ned en skråning. Tror du ikke han da har vært her og lagt slangen INN TIL HESTENE mine? Så det var jo unødvendig klissvått der.. Måtte jo flytte slangen tvers over gårdsplassen. Jeg blir så provosert og forbanna på han, at det går ann!
cilinik Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Pass på blodtrykket nå snupp:-D Komme opp en dag jeg, så setter vi oss på han m våre fortunge mager....da skal pipa få en annen lyd på dusten
Fru.Antonsen Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2010 Hahaha syns jeg ser det "pass deg elles så setter vi oss på deg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå