Gå til innhold

HJELP!!! har en stykk rabiat to åring!!


konemor med gutt+spire:)

Anbefalte innlegg

trenger råd fort!! To åringen min er helt hysterisk! :(

 

han har etter barnehagen i dag vert helt bajas. mer enn han pleier å være. halv seks begynte han å be om å få "lalle". så klokken seks var han i seng! men han nekter å legge seg! han er trøtt men står å hyler på "mamma min, mamme min mamma min"! :( jeg har vert oppe til han og sagt at jeg er her, at vi skal være sammen i hele morgen. men han nekter å gi slipp på meg! tviholder rundt meg og tror meg ikke når jeg sier jeg er her i morgen også :( det er sårt og utrolig vondt å høre han stå og skrike og ikke vil gi slipp på meg :(

 

det hører med til historien at jeg har vert borte i seks uker på sykehus hvor jeg kun har vert hjemme av og til i helgene. jeg kom hjem på mandag og da var ikke dette et problem, i går begynte det åp bli et problem hvor han også da nektet å legge seg og tviholdt på meg, men da ikke så febrisk og hysteriskk som i kveld.

 

hva gjør jeg nå? vi har ikke vert oppe i den situasjonen her før. hvordan får vi han til å slå seg til ro med at jeg er her også i morgen?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært min sønn i ditt tilfelle, så hadde jeg uten tvil satt meg inn på rommet hans og sittet der til han sovnet. Hvis det samme hadde skjedd i morgen også, så hadde jeg satt meg inn dit da også. Først etter flere kvelder hadde jeg forsøkt å gjøre noe annet. Jeg tipper det gir seg av seg selv når han skjønner at du er der dagen etter. Hvis ikke det gir seg av seg selv hadde jeg etterhvert begynt å sette meg utenfor rommet hans så han ser deg i stedet for å sitte der inne. Du trenger ikke å gi han mye oppmerksomhet mens du sitter der, bare la han vite at du er der. Ta med en bok el hvis han har litt lys på når han skal sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...