Gå til innhold

Ja, så ble det til slutt nok da, og svarene fra noen her sammen med nye hendelser i hverdagen fikk meg til slutt til å gi opp for denne gang..Nytt idiotisk innlegg fra meg som har vært eitrandes forbanna i hele natt..Så nå er det bare å gyve l?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde fra før av en kjæreste som er notorisk løgner, bruker hasj og tydeligvis driter i meg, nå har jeg det, pluss en veldig hyggelig veggmld på fb fra ei annen dame til han, han bryr seg fortsatt ikke etter bare å ha spurt hvordan formen min er i dag, for så å ha svart "ok" når jeg skrev at den ikke var så bra. Også har jeg jo alle dere hyggelige damer her inne, som bare elsker å rakke ned på andre.

Legg til litt hormoner og angst for å føde alene, så hat du den perfekte coctail for en mislykket kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg en trøste klem!

Kjøp deg en sjokolade og kos deg med den , selv om jeg sikkert blir slakta for å si det siden det tross alt er onsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest det andre innlegget, men støtter opp om sjokoladeforslaget ;) Prøv å kose deg så godt du kan =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det er trist at du har det ille, men se til å ta ansvar for ditt eget liv da!! DU er den eneste som er ansvarlig for din lykke.

 

Nå har du vel sutret nok? Du klager over en dopmisbrukende, empatiløs kjæreste, altså, hvis det beskriver ham, hvordan kan du være skuffet over han da? Kanskje du bør skru ned forventningene dine? Narkomane er pr definisjon de største egoistene i verden, det betyr ikke at narkomane er fæle, men de er egoistiske.

 

Det forrige innlegget ditt var et underlig virrvarr av lange forklaringer om uvesentligheter og manglende evne til å se sin egen irrasjonelle oppførsel. Du virker overhormonell.

 

Jeg håper du får det bedre fort, men du bør kanskje starte med å ta ansvar selv istedet for å skyve det over på alle andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er delvis vårt ansvar at forholdet deres gikk i vasken? Det er jo leit, ihvertfall hvis det var noe igjen å redde, men jeg tror at du først og fremst må slutte å skyve skyld for ting som skjer over på alle andre. Om du valgte å gi opp på grunn av svar du har fått her inne, så er det fortsatt DU som ga opp. Om andre påvirker deg, så er det fordi du velger å la deg påvirke. Andre har aldri mere makt over deg enn du tillater dem.

 

Slutt å leve livet som martyr, det er veldig lite konstruktivt og skyver gjerne mennesker bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hvis du fikk så mye pepper i det første innlegget at det ble nok for deg, hvorfor i all verden starter du enda en tråd om temaet? Da ber du jo om nok en runde. Dette var kun ment som konstruktiv kritikk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deg med hunden?

 

Kan ikke si at det er rart at det ble slutt. Håper eks-kjæresten din finner seg en mer stabil og uselvisk dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...