Gå til innhold

Ville dere blitt bekymret om 3åring kom fra bhg og brukte ordet "drittunge"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bekymret for hva? men skjønner sjokket;)

i bhg der hvor jeg jobber så kan forskjellige barn kommer med forskjellige utsagt. særlig hvis et barn har lært et mindre pent ord av et søsken og bruker det i bgh, vips så kan 10 barn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han har vel større søsken ???

 

Min søte lille to åring kan finne på å hyle "Hold kjeft" til pappaen sin. Det har han lært av sin større bror ja.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Vent til hun kommer hjem og spør hva "fuck you" betyr, eller forteller at "mamman til Richard puler HVER dag". Gjerne ved middagsbordet. :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har ingen større søsken. Og hun har hvertfall ikke hørt det av meg!

Tenk om hun går i bhg og sier at hunhar lært det av mammaen da:/

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry misforsto litt. Trodde han kom til bhg og sa det. At HI jobber i bhg.

 

 

Men om det er motsatt, er vel svaret gitt. Stor avd. med masse store tøffinger tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

små barn får med seg myye mer enn vi tror. jeg har fått høre hvor mye hår en forelder har der nede, hva som skjer når mamman og pappan til *** krangler, stygge ord osv osv. hvis du er bekymret for at de barnehageansatte tror ordene kommer hjemmefra - så kan du ta en liten snakk med de og spørre om det blir brukt slike ord blant barna i bhg og hva barnet ditt sa hjemme. da forstår de at det ikke kommer derfra;) men pass på å ikke legge skyld på de som jobber der da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrææææl! Holdt jo på å falle i bakken da hun satt i gangen og balte med å få på seg ene skoen, så kommer det "faaaen dåååe" (bergenser). Det er en liiiten mulighet for at mor kan ha brukt ordet i et uoppmerksomt øyeblikk. -Men siden har jeg passet munnen min;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...