Gå til innhold

Er det meningen at man først skal bruke strømpebukse, deretter leggings og bukse over der igjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har følelsen av at det ofte blir for kaldt hvis man kun har leggings og en joggebukse nå på høsten og vinteren. Selv om man har dress utenpå...

Hva mener dere?

Og hva skal påkledning har barnet deres i barnehagen ute om dagene?

Og hvor gammelt er barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva søren er leggings?

 

Jeg har på strømpebukse og vanlig bukse... de skal jo faktisk bevege seg, så jeg ser ikke problemet. Ungen fryser ikke mer enn du selv gjør, så med mindre du kler deg som om du skulle til sydpolen, hvorfor pakke ungen inn i alt mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, er det stilongs? Nå føler jeg meg litt dum! Søstra mi ænsket seg leggings til fødselsdagen og jeg kjøpte henne det- trodde jeg. Hun virket glad for de ti parene med leggvarmere hun fikk.... woooops... Hvorfor ikke bare si stilongs eller tights hvis det er det det er snakk om? Tenåringsslang altså.... uff... :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en sønn som er ganske så varm av seg, så her holder det med strømpebukse og høstdress ute i barnehagen. Kler jeg på han noe stort mer så er han gjennomvåt på et blunk. Han er 20 mnd.

 

Datteren min derimot er en liten frysepinne, så der bruker vi ullstrømpebukse og litt tykkere parkdress. Hun er 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...