Gå til innhold

Hvor i Thailand bør man dra med små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så mange øyer å velge mellom. Vi er to voksne og et barn på nesten et (når vi skal dra). Lyst på en "slappe-av-ferie" samtidig som vi har lyst til å oppleve litt kultur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene bør være 4 år før dere drar.

Krabi provinsen er fin.

Skrevet

ja de bør, men sjekk opp alle vaksinere han shal ha, med helsesøster, så slipper dere de bekymringene.. ellers ingen problem, bare pakk praktisk ;) God tur,, vi skal forreste også på tur til Thailand med 1åring neste vinter og gleder oss masse,,

Skrevet

Glade ikke jeg sitter på det flyet, tenk å ha en skrikende 1 åring foran deg i 9 timar. hadde det vært meg hadde eg vært rasande.

Skrevet

det er ikke ni timer, her er det 11. Haha! Men ja, du har vel rett, siden jeg har barn, og sikkert kommer til å ha en liten en til om en liten stund så må jeg holde meg i Norge til de er klare til å flytte ut. Søren også.

Dust!

Skrevet

Kan også anbefale Krabi som ei annen her anbefaler også. Når vi var der bodde vi ved en hyggelig liten by som heter Ao Nang.

Ikke noe problem å dra med ettåring, men sjekk med hs om vaksiner etc.

Hvor mye kultur man får opplevd med en ettåring kommer vel an på ettåringen men Krabi er ihvertfall et godt utgangspunkt for mange severdigheter. (Det ligger forøvrig på fastlandet)

Skrevet

Tusen takk for svar. Da skal jeg sjekke ut Krabi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...