Gå til innhold

Pris for oppussing av bad


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Badet vårt er vel ca. 8 kvadrat eller noe sånt. Jeg liker ikke innredningen og ikke flisene heller. Det er nyoppusset i 2006, så det føles jo litt ille å skulle rive ut alt, men..... Er det billigere å pusse opp når grunnarbeidet er gjort? Noen som vet ca. priser for fliser, flislegging osv av et bad på 8 kvadrat.... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, beklager. Men av ren nysgjerrighet, hvordan ser badet ut? Siden det er såpass nytt og du ønsker å pusse det opp, ble jeg litt nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel regne med minst 100.000 litt avhengig av hva slags fliser og innredning du skal ha.

Når det gjelder bad er det ikke så mye forskjell enten badet ditt er 4, 8 eller 12 kvadrat, det er ikke flisene i seg selv som drar opp prisen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom veldig pompøst, mens jeg ønsker meg en enklere stil. Gulldetaljer overalt, løveføtter på badekaret og sånne ting, og i det hele tatt ganske harry etter min smak... Flisene er gulaktige og matte, står ikke i stil med det ellers pompøse inntrykket... Badet er heslig, tro meg! ;-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel regne med minst 100.000 litt avhengig av hva slags fliser og innredning du skal ha.

Når det gjelder bad er det ikke så mye forskjell enten badet ditt er 4, 8 eller 12 kvadrat, det er ikke flisene i seg selv som drar opp prisen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel regne med minst 100.000 litt avhengig av hva slags fliser og innredning du skal ha.

Når det gjelder bad er det ikke så mye forskjell enten badet ditt er 4, 8 eller 12 kvadrat, det er ikke flisene i seg selv som drar opp prisen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk en sprengningsskade på vårt bad, og bare det å bytte ut alt av vegg- og takfliser ble taksert til 175 000. Men da måtte alt av veggene, ny membran legges etc. Dersom membranen er intakt, kan du legge nye fliser oppå de gamle, da blir det rimeligere.

 

Baderomsinnredninger og badekar er dyrt, men du finner i forskjellige prisklasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...