Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Går i trapper + går tur. Trener litt styrke. Trener alt for lite for tiden... Bare ikke særlig motivert + mangler overskudd..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Jogger, jogger og atter jogger! og styrketrening! Elsker det!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Banker opp mannen min. Sager ned trær. Kløyver ved. Sparker inn dører. Slår ned taxisjåfører.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg er sengeliggende og kan ikke trene på en uke, minst. Nå skjønner jeg hvor viktig trening er for meg , ikke det at jeg er noen treningsnarkoman - langt langt i fra det, men trening er så bra for kropp og sinn :-) Tar det med ro nå under graviditeten , trenger en del på egenhånd i treningssenter. Prøver å trene ca 30/70 vekt og kondisjon. Så blir det noen timer med vekt i sal og zumba , det er utrolig gøy:-) Er sulten hele tiden, så her gjelder det å holde vekta, er ganske stor allerede (over 80kg) og bare i 4mnd. :-/
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Fått et opplegg av persolig trener på Elixia. Mye styrke,men bruker lite apparater. En skal være veldig forsiktig ift sener og ledd. Alt i kroppen er litt "løsere" når man er gravid. Ellers går jeg masse turer. Inn med bekkenet og vrikk godt på hoftene. Knipeøvelser Pusteteknikker, avspenning
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #9 Skrevet 13. oktober 2010 Crossfit! http://crossfitmom.com :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå