Gå til innhold

Noen som har brukt epilator på bikinilinjen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde for første gang i går kveld. Og shit!! For det første var det skikkelig vondt, og i dag er jeg skikkelig rød og øm og prikkete.

Går dette over?

Og er det noe jeg kan smøre på for å lindre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde det samme, men bare en liten cm, med samme resultat. jeg er nok for blubben og har ikke like fast hud som på legger og lår som i bikiniområdet, dermed blir huden også blir dratt inn maskinen. Kommer ikke til å prøve igjen.

Skrevet

Jeg har gjort det, og måtte slutte pga at så utrolig mange hår ble inngrodd. Jeg var superfornøyd i noen uker, helt til problemene begynte.. Sliter fortsatt med det, over et år etter at jeg sluttet.

Bruker den under armene (veldig vondt første gangen, men deretter overkommelig) og på leggene, og det funker veldig fint. Av en merkelig grunn får jeg ikke inngrodde hår der.

så hvis du har den mniste tendens til dette ville jeg droppet det. Slutt i hvertfall hvis det dukker opp!

Det røde og ømme går over! Hold evt fuktig med krem/olje.

Skrevet

Høres jo helt grusomt ut :o

Hadde aldri turt å bruke epilator på bikinilinjen...

Voksing derimot funker helt fint, men da strekker man jo ut huden før man drar av stripsen da.... anbefaler varmvoks fremfor disse ferdig-stripsene...

Skrevet

Jeg har gjort det i flere år og det fungerer strålende på meg.

Deilig å slippe og tenke på barbering hver dag i bikinisesongen! :)

Skrevet

jeg gjør det, men helst etter en dusj..da blir hårene litt mer medgjørlige:) Også smører jeg med hydrokortison etterpå, det lindrer og gjør sånn at det ikk eblir så rødt og nuppete. Får noen ingrodde hår da, men ikke så mye.

Man får kjøpt noe på feelunique som forhindrer dett tror jeg. Husker selvfølgelig ikke hva det heter.

Skrevet

Bikinilinjen er på innsiden av låret, akkurat i overgangen mellom lår og kjønnsorgan. Må ikke forveksles med venusberget.

Skrevet

Eller en annen -kanskje litt enklere- forklaring på hvor man finner

den sagnomsuste bikinilinja;

Ta på deg en bikinitruse. Stell deg rett opp og ned foran et speil.

Ser du noen hår som stikker utenfor bikinikanten?

Voila! Da har du funnet området for bikinilinja! ;) Fyr løs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...