Gå til innhold

HAHAHAHA! Må bare fortelle dette. Det var så utrolig morsomt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Legen min har praktisert kun i ca litt over 1 år. Veldig ung og litt rar. I desember 09` fikk jeg en prolaps, og dro til legen for å sykemeldes. Da snakket vi litt om livssituasjonen min osv, fordi han var ny og ville bli kjent med meg. Etter røntgen og diverse andre leger, fant de ut at ryggen min var skjev pga at jeg har gått gravid. Legen min mente at det var fordi jeg var for lite aktiv i permen min, og mente at ryggen min ikke var så sterk som den burde (noe jeg vet er bs) Etter en lang prat, fikk jeg inntrykk av at han mente at tiden hjemme etter en fødsel, burde brukes til trening og aktivitet. Jeg spurte han om hvordan han mente jeg skulle få tid til det, og han svarte ....hold på parykken, jenter..... : Det kan da ikke være så vanskelig?? Man har jo hele dagen på seg! Man må ikke gjøre det vanskelig for seg selv, da blir det aldri gjort. Jeg satt målløs der, men fikk hikstet ut av meg at nå er jeg ikke i perm lengre, så det er litt sent å tenke på det nå, før jeg tok tingene mine og dro.

 

Nå, ca ett år etterpå, er jeg gravid igjen, og tenkte jeg skulle gi legen min en sjanse til, og dro til han i dag for å få første kontrolltime. Jeg hadde første timen klokken 0800, og satt og ventet på venterommet. Klokken 08.15 kom han løpende bortover gangen, med de rødeste øynene og trøtteste trynet jeg har sett på fyren før. Han hadde forsovet seg. Jaja, greit tenkte jeg. Jeg ble ropt opp og kom inn, og han beklaget seg fælt og forklarte at kona hans nettopp hadde fått barn. Deres første. Og babyen sov så dårlig. Humret litt inni meg, og lot som ingenting. Så kom det. Om 3 uker skulle han ut i pappaperm, og skulle være hjemme i 10 uker. Han gledet seg til kosen men hadde innsett at det var mye jobb. Jeg ble varm inni meg og tenkte at "YESSS" 1-0 til meg. Etter timen, ønsket han meg lykke til videre, og jeg svarte : Ja, Dr.**** Du får ha LYKKE til du og. Og ha en flott FERIE!

 

GUUUUD DET VAR DEILIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

JAA!!! YOU GO GIRL! :D

 

Har verdens mest ufordragelige og bedrevitende lege, som dog er oppi årene, men.. Han hadde virkelig fortjent en sånn opplevelse!! :D

 

Takk!! Hihi!! 0-1 til legene!! Wohoo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si det slik at jeg gleder meg til å komme tilbake til han, og se om han kanskje har skiftet mening etter 10 uker hjemme?! Da skal jeg spørre han om han har trent hver dag, slik han vil at pasientene hans skal gjøre :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...