Gå til innhold

Valget mellom to menn..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt mellom meg og barnefaren for veldig lenge siden, så jeg har altså ikke barn med noen av disse to.

 

Alt. 1 - Han er kjekk, sexy, deilig, mandig. Typen som jentene snur seg etter. Han er intelligent, sosial og sterk. Men han er også typen man ikke fullt ut kan stole på som kjæreste. Han er veldig ustabil følelsesmessig og vet egentlig aldri helt hva han vil. Jobber med barn og veldig flink med dem. Gir meg den deilige kriblende følelsen.

 

Alt. 2 - Søt, Sterk, utrolig snill. Ok jobb, elsker barn og er flink med dem. Gir utrolig mye trygghet, stabilitet og ville ofret alt for meg. Gir meg en følelse om at dette er deilig og trygt og noe jeg ikke vil slippe tak i.

 

Hvem velger man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nr.1 vil være spennende og gjevt i starten,men du vil bli fort lei.

Nr.2 er en å satse på, en å kunne tilbringe lang tid med og hele tiden oppdage nye positive ting.

 

Jeg har vært sammen med en ala nr.1 og er nå sammen med en ale nr.2, glad jeg endte på denne måten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer kansje her...

 

If you are stuck between two options, just flip a coin in the air!

Not because it solves the problem . . . but because while the coin is in the air, You will get to know what your heart's really hoping for!

 

 

NR 2 ville jeg valgt, for har selv valgt nr 1. engang og det ble med blusset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke råde deg til noe som helst her, siden jeg valgte feil når jeg satt med to alternativer..skal nå ha barn med ene alternativet, alt skjærer seg, og savner andre alternativet så jeg nesten gråter bare jeg tenker på det..

 

Men, velg med omhu! Framtiden kan avhenge av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...