Gå til innhold

På to mnd har vi klart å sette av kr:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

25.000. Og i tillegg har vi kjøpt større barnesete til noen tusen og betalt for tur til London.

Sånn er det ikke alltid, men deilig når det er sånne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 000? Det er mer enn jeg har å livnære meg og barnet på i løpet av en hel måned, så noe sånt kan jeg bare drømme om. Må i tilfelle vinne i Lotto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ser for meg når det dukker opp slike innlegg her på dib, er en stakkars,sliten, småfeit dame som sitter i en rønne av et hus, røyker petterøes 3, har 6 barn med forskjellige mannfolk..

Så drømmer hun seg bort fra sin miserable tilværelse med å "skryte på seg" penger på sparekontoen...

 

Jeg kan ikke fatte noen annen årsak til at noen ellers skal fortelle hvor mye penger de tjener, har spart osv inne på et anonymforum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... nei, jeg er ikke den som skryter av det til vanlig. Og vi har aldri vært noe flinke til å spare, så litt skryt må det vel gå an å komme med. Siden jeg ikke snakker om penger og inntekt til venner og familie tenkte jeg at jeg kunne si det på et anonymforum og gi meg et klapp på skuldra :)

HI

Ps. Så er jeg gift og har et barn. Har en fin leilighet og ingen av oss røyker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...