Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Ambulansen kjørte forbi her istad og opp mot barneskolen med sirenene på..Og nå sendte samboer mld til meg ; Alle ungene på SFO må være inne, noe har skjedd, men han vet ikke hva. Minstejenta min går i barnehage rett på nedsiden av skolen. Ekkelt! Aner ikke hva som kan ha skjedd. Huff, er litt dårlig nå.. Vi bor på en liten plass, så man kjenner jo alle her.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Skolen har visstnok hatt et krisemøte. Aner ikke hva som har skjedd foreløpig, men han som er skadet havnet på legevakta..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #11 Skrevet 16. oktober 2010 Oppdatering 3 dager senere.. Aner ikke om noen husker denne tråden engang? ;s En jente i 9 ende hadde prøvd å ta selvmord inne på jentetoalettet. Kuttet seg selv i magen og over håndleddene. Stakkars jente.. Huff! Synes det er skremmende at så unge jenter sliter sånn..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #12 Skrevet 16. oktober 2010 Stakkars stakkars jenta! Håper hun får den oppfølgingen hun trenger. Får helt frysninger jeg, tenker jo på mine egne barn som skal bli store etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå