Gå til innhold

Er typen min en idiot?????????? Forbanna


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Spøker om jeg vil ha nye pupper, så sier han, at ja han liker jo fake pupper så da hadde han blitt glad.. Ble dritsur på ham.. Nå sier jeg at jeg skal få de største puppene som finnes og bli den nye "jordan" bare for å irritere ham, sier også at åååå det er så flott at du støtter meg, eksene mine sa jeg var perfekt som jeg er:D

 

idiot!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spøker om nye pupper, egentlig bare for å fiske etter komplimenter for puppene dine. Hjelp, så teit... Dere er nok like idiotiske begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader og på toppen av alt, sier han at hans ekser hadde fake pupper og det var sååå fint!

 

TAKK SKAL DU HA, sitter her jævla fornøyd med mine pupper som jeg amma ungen med i 9 måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei fordi jeg sa at jeg var fornøyd med dem siden dem er litt større nå enn før...!!!Så spøker jeg ironisk om at jeg burde jo ha enda større "falske pupper" det jeg mente er at jeg er fin nok som jeg er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømme str er EE eller FF sier han, så siden jeg er ikke så veelidg tynn må jeg nok ha mer siden det sk synes?! wtf... Orker ikke snakke med ham mer nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig det er du som er "idiot", som snakker om silikon pupper, og blir SUR når kjæresten din da sier at "Ja, det liker jeg".

Det er som å spørre gubben "ser jeg feit ut i denne?" også blir du sur når han sier "ja...kanskje litt"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uff, mulig jeg overreagerer men synes ikke han trenger å være så direkte da.. Nå vil jeg ihvertfall ikke vise puppene mine til ham mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sånn det er i livet at når man spør om noe så er det alltid en risiko for å få et svar man ikke liker.

Om det er spurt på spøk er ikke alltid så lett å vite (kanskje særlig ikke for menn..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at han forsetter og forteller om eksene hans?! At han tilogmed var med dem og hjalp å velge størrelse når de fikk fake pupper? Høres jo helt syyykt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...