Gå til innhold

NAN i Spania?


Tjobing!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg aldri kjøpt det i norge, men går ut i fra at det er dyrere i norge, siden det meste er billigere i Spania. (..kanskje ikke akkurat glass med barnemat og bleier nå som det har vært prisras på det i Norge) I Spania koster det 7-12 Euro for en boks med MME-pulver (800g).

 

Ferdigblandet Nan(tilsvarende nan i alle fall, ferdig MME) på boks får man i 0,5 liter elller større, og de koster ca 1 Euro for 0,5 liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-)

 

FerdigNAN (kun 200 ml) koster 9-10 kr her, mens pulver (800 g) ligger vel på 98-100 kr.

 

Vet du om de har NAN H.A1 også?

Her får vi jo den kun på apotek, og koster ca 160 kr for 600 g....helt tullete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert du får tak i NAN overalt, men annen morsmelkserstatning, så hvis du er nøye på at det skal være NAN, tror jeg at jeg ville tatt med fra Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke veldig nøye...tror det skal gå md annet også.

Men vi har brukt nan h.a.1 til nå, men skal gå over på vanlig (er blitt tre måneder og bedre rustet i magen sin :-) )

Er vant med den ferdigblandete. Og så tar vi med malt.

 

Tenker vi tar med noe, og satser på å kjøpe resten. Er flere store butikker og kjøpesentere ikke så langt unna + er på fastlandet, så regner med å finne noe ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har Nan her, hvis jeg ikke tar helt feil, vi bruker et annet merke,og nå vet jeg ikke fra NAN H.A1 er, men hvis det er den som brukes fra nyfødt så har de den. Store butikker som Carrefour har gjerne like bra utvalg som apotekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi opplevde å gå tom for nan,de siste 2 dagene når vi var på ferie på gran canaria, tenkte det gjorde ikke noe, vi får kjøpe.

men nei, vi var i eurospar butikkene, apoteket, alle andre butikker, og legevakten, men ingen nan å oppdrive, de viste ikke hva det var en gang.

dette var i playa del ingles.

så han gikk rett over på spansk melk, og det gikk bra, ikke noe problem med magen eller noe.han var da 8-9 mnd.

nå er dette straks 4 år siden,så mulig de har fått det nå i den senere tid, men jeg ville bare fortelle vår historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må dere ha hatt max uflaks. Vi bor på GC og synes de har type NAN i alle butikker og apoteker. Lurer litt på om det heter noe annet, men det er i alle fall MME fra Nestle, så det går jo ut på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har det i Spania. Nestles heter Nidina som var den jeg brukte, og når jeg var i Norge NAN - samme etter min mening. En boks med 800 gram koster 12 euros. De har også merkene Hero og Milupa som ligger et par euros under Nidina.

 

Og ja, de har også slike små ferdigbokser (på 100ml hvis jeg ikke husker feil).

 

Apoteket er siste plassen du kjøper slike ting da det er dyrere der enn på f.eks. Carrefour.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...