Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Husker sist jeg "vanket" her inne (og det var jo en laaaang periode) så var det veldig mye aktivitet på dette forumet. Om man logget på dagen etter å ha skrevet et innlegg, så var innlegget gjerne kommet godt ned på side to. Tar jeg feil eller er det liten aktivitet her inne??
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Rimelig stille her sammenlignet med tidligere!
Tuddeli Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Ganske stille her, litt opp og ned synes jeg. Skal du i gang med nummer to, Turbotrollet & Lille Sprell♂ ?
mamma til 4 :) 1 SA gravid Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Det er vel grunnen til at mange som var aktive har blitt gravide og gått over til 1 trimester
*Lykkelig 1984* Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Eller så er de alle opptatt i bingen;)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2010 Hehe... vi satser på at den lave aktiviteten skyldes at alle er opptatt med å litt "baby-making" Jepp, har så smått begynt å tenke på nr 2 nå. Tok jo hele 2,5 år å lage nr 1, så dersom vi vil ha flere så er det vel bare å sette i gang og håpe at hyperemesisen holder seg langt unna denne gangen..
Tuddeli Skrevet 13. oktober 2010 #9 Skrevet 13. oktober 2010 Huff, ja får håpe det, og kanskje også at det tar litt kortere tid å lage nummer to:-) Lykke til ihvertfall!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. oktober 2010 Takk takk Er jo ikke akkurat så aktive at vi teller dager, el-tester osv, men tar det bare som det kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå