Gå til innhold

Mange sure kjerringer her inne i dag...!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer? Tenner ikke gubben på deg mer? Ungene går deg på nervene? Ennå en uke før trygda kommer? Snart slutt på røyken?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke jeg. skal jeg skryte å?

 

ok

 

* eg har en flott mann, vi hadde sex i morres.

* godeste barna i hele verden

* jeg går ikke på trygd. har jobb.

* røyker ikke

* og livet er akkurat slik jeg vil akkurat nå. og jeg gleder meg til helgen da skal viutpåtur hele gjengen. altså mannen, ungene og jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor man absolutt må fortelle om at man har hatt sex for å liksom understreke hvor topp mannen er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dom er de snilleste godeste og søteste barna jeg kan tenke meg. mulig jeg skriver ordet feil.

 

at vi hadde sex i morres, er nok mer opplysninger enn du trengte så hvilke stillinger er ikke opplysninger du får. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, er du det samme uintelligente vesenet som drev og hetset alenemødre i den andre tråden? I såfall vil jeg ønske deg lykke til, du har tydeligvis ikke så mye å fare med. Tenk positivt du, og smil til verden, så skal du se at den smiler tilbake;) Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, er det litt lenge siden sist, 11:13? Henger puppene og magen litt mye for tida? Finner ikke mannen din deg attraktiv mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du prater om. Kanskje du bør doble medisindosen din? Føler du at du har fått den behandlingen du trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var vel en opplysning kun fordi hi påpekte forskjellige grunner til at damene her var sure i dag. og alle forslagene ble jo besavart også det med at mannen ikke skulle tenne på de sure damene. jeg er ikke noen sur dame og ville tulle litt. men det var da tydelig noen suringer her som måtte finne noe hos meg å å klage for.

 

hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen fåt utslipp på frustrasjon her og noen får frustrasjon som går utover samboer osv..

 

Alle sammen som leser dette, ønsker jeg en fantastisk dag!

 

:D

:D

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...