Gå til innhold

Jeg trenger sårt noen tips ang 4 åringen....


Odinsen, Gulle & Lillebror

Anbefalte innlegg

Hun var helt tørr da hun var tre år men så fikk hun en lillebror for 4 mnd siden (hun blir 4 i desember).....Nå tisser hun på seg opptil seks ganger om dagen! Vi har vært tålmodige, sinte, ignorerende osv men ingenting hjelper. Har aktivisert hele barnehagen med å få henne tørr. Går på do med henne hver time, men da holder hun seg og venter med å tisse på seg til hun finner en fin anledning. Jeg tror jeg blir gal! Vi har forsøkt med belønning-system også, men hun gir blanke..Jeg har satt av mye egentid til henne; gå turer bare vi to, lese, synge, shopping osv men det har til nå ikke hjulpet noen verdens ting. Har dere tips? Det var sånn en periode med den eldste også da jenta kom til verden, men det ga seg seg fort. Jeg begynner å bli rådvill.....og veldig, veldig sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tid er noe man har mye av og i dette tilfellet er tid viktig....

 

Hun er antageligvis ikke klar for å kaste bleien ennå:o)

 

Tid:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hun var klar for det altså, men hun er rett å slett forferdelig sjalu!!! Hvordan gripe an det? Skulle så gjerne hatt mer tid jeg. Har altfor lite med tre unger. En nyfødt, ei sjalu og en på sju som skal bestemme alt selv....en tøff tid syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vanskelig for å tro at det ikke er flere som ha vært borti det samme her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...