Gå til innhold

Hvor gammel tror dere dette barnet er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt uenige her, en venninne og jeg. Hun mener ca 14 mnd, jeg mener rundt 2 år. Har selv en på 14 mnd som er ganske tidlig motorisk og synes dette er altfor god motorisk kontroll og utholdenhet på et så lite barn og at barnet derfor må være nærmere 2 år. Kanskje 20-22 mnd, men ikke mindre i hvertfall. Tror jeg. (ikke at min noensinne vil få den rytmesansen da, hehe... er jo rimelig unik denne ungen her!).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sjans i h at dette barnet er 14 mnd,hehe. Jeg tviler også på at det bare er to år når man ser "programmet" som blir danset. Tipper faktisk minimum 2,5 år jeg.

Skrevet

Herredu så "nuttelig" da! Og det kan man kalle god kontroll på en liten pjokk! Jeg vil tippe han er rundt 2,5 år.... Vesla her er akkurat blitt 2 og hun er ikke i nærheten av sånn rytme engang- enda hun er ei skikkelig danseløve!

Skrevet

Tror nok helst rundt to år ja :)

Skrevet

Han er 2 år! Tipper jeg!

Har selv en på 19 måneder. Så vet veldig godt hvordan barn på den alderen ser ut.

Om han på videoen ikke er veldig tidlig utviklet og ekstremt stor for alderen da!

Jeg tipper at han er over 2 år også jeg.....

Helt herlig unge forresten! :-) Sett mange ganger på den videoen!

Skrevet

Han ser veldig lik ut i kroppen som min datter som er 26 mnd, men jeg tipper han er litt yngre. Han er ikke videre høy, men det er ikke frøkna her heller. :)

Er det noe fasit forresten? :)

Skrevet

Jeg aner ikke om det er noen fasit, men ungen eksisterer jo, så går vel an å finne ut for en google-mester (noe jeg ikke er). Ja, jeg tenkte også først 2-2,5 år, men ble usikker når hun sa bare 14 mnd, at kanskje jeg tok litt mye i likevel. Han er jo ganske slank, 1 åringer er vel ofte litt buttere og mer bollete. I hvertfall min 1 åring, hun er veldig bollete, hehe...

Skrevet

Da er i hvertfall det oppklart, takk :-)

Skrevet

Jeg vil si mellom 18 mnd og 2år en plass. Kanskje nærmere 2 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...