❤lilleprinsentilmamma❤ Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Ja, for det er virkelig en god morgen! Noen dager er det bare så godt å våkne opp! Sengen er god og varm. Kroppen trenger en sikkelig strekk, slik at alle musklene våkner opp og levende igjen. Det er så godt å strekke på seg, som en katt og føle at kroppen våkner opp, særlig når natten før har blitt fyllt med drømmer og herlige spark fra skatten i magen. Sovet hele natten har jeg også, ikke ett eneste toalettbesøk:) Det er så godt å våkne opp av sparkene i magen og virkelig føle seg uthvilt! Får bare lyst til å smile:) Det har blitt sjeldent , at det er så godt å våkne opp! Jeg bruker som regel å være sikkelig trøtt og nesten litt grinete, etter nattens opphold. Det går jo som regel ikke en eneste natt uten toalettbesøk, opp til flere ganger! Vonde , bekymringsfulle drømmer og nyseanfall, når jeg våkner opp. Det har nesten blitt en vanesak å våkne opp slik , så derfor er det sååå fantastisk godt å våkne opp med et smil om munnen og tenke gud for en herlig morgen! Jeg elsker å være gravid! Å føle at lille skatten i magen sparker og beveger seg, er jo bare så godt! Jeg har vært veldig heldig så langt i svangerskapet. Jeg er nå i 3.trimester og har ikke hatt en eneste typisk graviditetsplage! Jeg sov hver natt, hele natten igjennom.Det er ikke alle som har hatt det slik og derfor har jeg nok vært heldig! Det er først nå, de siste ukene hvor natten har blitt til ett eneste stort toalettbesøk,potte tett nese og vonde drømmer....men det får jeg bare godta! Det er kanskje greit at det er slik nå? Når skatten i magen kommer til verden , så blir det nok laaange netter og lite søvn. Men da har jeg jo ihvertfall noe som er verdt å være våken for! Da er det verdt å være trøtt , fordi den mest fantastiske gaven jeg kan få , er i mine armer:) God moren alle sammen!Ha en fin dag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå