Gå til innhold

Er Nokas filem av interesse for andre enn dem som bor i Stavanger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skulle den være spesielt interessant for dem som bor i Stavanger? Den foregår jo stort sett i og omkring et banklokale e.l., og de bygningene og gatene omkring ser jo nesten like ut uansett hvor i verden du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns filmen var bra. Ble veldig overrasket av hvor mye skyting det var.

 

Klart den er litt merr intresant for folk som bor i stavanger og er kjent her, vi vet jo hvor stedene er og var ikke langt fra når det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Stavanger - og der er mange, mange som ikke ønsker å se filmen. Miljøet er lite og Klungland (politimannen som ble drept) var godt kjent. Vi har ikke behov for å se han "bli drept" atter en gang på film.

 

Filmen er sikkert bra den, men ikke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er opprinnelig fra Stavanger, men flyttet derfra for en del år siden. Har likevel ikke tenkt å se filmen. Ville vært annerledes om det var en film hvor handlingen utspant seg i et større bymiljø, og ikke bare rundt NOKAS-området. Akkurat når det gjelder dette ranet, har jeg lest så mye om det på forhånd, og sett på TV, at jeg ikke føler noe behov for å se en film om det i tillegg. Kjenner altfor mange detaljer på forhånd til at det blir noe spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ransfilmen handler selvfølgelig ikke om Stavanger, så hvor man bor hen, har da ingenting å si for filmopplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig!! Filmen har da ingenting med Stavanger å gjøre, annet enn at ranet skjedde der...

 

Du ser vel filmer som er spilt inn i London, New York, Berlin, Australia, Oslo, Lønneberget, Asia, Hollywood, Chicago, etc, etc ??

Men du har kanskje vært alle desse stedene, siden du ser filmene..??..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen handler omtrent kun om ranet, og jeg synes ikke den var særlig spennende. Det er ikke en film jeg vil overbevise folk om at de bør se, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...