engutt-06 Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har søkt sykepleier studiet, deltid over 4 år. Har noen av dere erfaringer med dette studiet, hvordan er det lagt opp? Det sto noe om 2-3 studiedager per uke, men hvordan er det når praksisen gjennomføres, er det på 100% eller detid den også? Må gå deltid pga økonomi, må jobbe litt ved siden av. Takknemmelig for svar!
engutt-06 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. oktober 2010 Dytter litt jeg, kanskje noen som sitter her i kveld har erfaringer..
Gulosten™ Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg sendte en mail og spurte dem jeg, da jeg lurte på noe
Guttemamma75 Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Du må nok regne med at det i praksistiden er 100% praksis.. Det er ihvertfall vanlig på de skolene jeg har hørt om... Man skal jo få noe ut av praksisen og om man da er der bare 2 dager i uken tar det naturlig nok mye lengre tid å komme "inn" i ting og lære ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå