Gå til innhold

Sykepleiestudiet deltid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt sykepleier studiet, deltid over 4 år. Har noen av dere erfaringer med dette studiet, hvordan er det lagt opp? Det sto noe om 2-3 studiedager per uke, men hvordan er det når praksisen gjennomføres, er det på 100% eller detid den også?

 

Må gå deltid pga økonomi, må jobbe litt ved siden av.

 

Takknemmelig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg, kanskje noen som sitter her i kveld har erfaringer..

Skrevet

Jeg sendte en mail og spurte dem jeg, da jeg lurte på noe :)

Skrevet

Du må nok regne med at det i praksistiden er 100% praksis.. Det er ihvertfall vanlig på de skolene jeg har hørt om... Man skal jo få noe ut av praksisen og om man da er der bare 2 dager i uken tar det naturlig nok mye lengre tid å komme "inn" i ting og lære ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...