Gå til innhold

Hvordan.......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gå fra min psykisk syke (sosial angt, personlighetsforstyrrelse, paranoid, sykdomsangst (han og barna "er" syke hele tiden) spilleavhenging...) menn??

Og hvordan blir det med barna? Han er jo ikke stabil nok til å ha barna 2hver helg osv. (feks skriker til barna, tar hardt tak i dem (slår ikke og aldri et merke) og bryter løfter fordi han føler for, kaller dem for dumme og ubruklige) Men jeg tviler på at han ser det selv .Han er i og for seg en god far, ihvertfall på de gode dagene (i de gode timene), men for å si det slik, så har ikke mannen min vært alene med barna i mer enn et par timer, da det har vært helt nødvendig fordi jeg ikke har fått barnevakt. Og de vil heller ikke finne på ting sammen med ham, selv om jeg er med. Eks: Vi skulle til byen i forrige uke, alle ungene synes jo dette er kjempe stas og da vi nesten var ferdige med å kle oss (meg og barna) kom pappaen og skulle ta på seg skoene. 3åringen her i huset begynte å grine og stotret frem: Nei pappa hjemme. Vil ikke pappa med! Pappa hjemme nå. 5 åringen løp på rommet og begynte å grine. Han hadde ikke sagt eller gjort noe, men de ville ikke ha ham med :( Blir veldig trist av å se dette. men skjønner det jo også.

Er det mulig å få til samvær med tilsyn uten å måtte i retten osv? Kan jeg eller barnevernet få uttalelse fra tidligre og nåværende psykologer/behandlere? Regner med jeg må kontakte barnevernet...?

Er klar for kamp, men prøver å sondre terrenget (finne ut hva jeg har i vente) slik at jeg kan beskytte og verne om barna mine/våre så godt som mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...