Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Takler, takler, takler IKKE den mannen der. Tenk om jobben finner på å bestille det. Går ikke!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Han er jo dritkul!! Hvis jobben din bestiller så stiller jeg gjerne i ditt sted om du ikke er interessert. Men skjønner frustrasjonen hvis du virkelig ikke fikser ham, det ville blitt det samme for meg om noen tvang meg med på konsert med DDE. Fysj.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg synes også at han er hysterisk morsom, men skjønner at folk har problemer med stilen hans privat
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Eier du ikke humor, HI?? - eller synes du Fleksnes er Norges morsomste fortsatt? Valen er bare superdyktig. Hvordan han er privat aner jeg ikke, men tror ikke han er en enkel person å leve med!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Valen er den dårligste vi har av den typen. Elendig imitator. Wesenlund alias Fleksnes er ti ganger bedre. Et godt eksempel på at de virkelig gode holder seg i mange tiår, og ikke bare et par års tid.
Linnymor_87 Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Valen er så lite morsom som man får blitt..... herregud, han prøver så hardt, og det merkes alt for godt.. så det er ikke morsomt i mine øyne ihvertfall...... Håper du slipper det, HI...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Liker veldig godt Valen sin humor jeg. Han er også like morsom og snill privat også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå