Gå til innhold

vognpose


Fluffy87

Anbefalte innlegg

trenger tips på kjøp av vognpose.. siden gutten vår kommer til på den kaldeste årstiden må jeg jo ha en som holder godt på varmen..

lurer også på hva jeg burde velge av dun og saueskinn? så jo også en test på tv2 hjelper deg der en av posene tok fyr i løpet av sekunder, så det er jo også viktig at den er brann sikker..

vogna denne skal ligge i er en simo kombi.

kom med tips og erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Voksi Classic fra forrige mann. Var veldig fornøyd med den, så kommer til å bruke den nå også.

Vi har Simo Duo, så ganske lik kombien, men litt større bag. Tviler på at kombibagen er så liten at du må tenke på størrelsen på posen når du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke så veldig stor forskjeld på kombi og duo. tenkte mer i forhold til at det er en "stor" vogn i forhold til mange andre, så det er plass til litt pose nedi der. :)

hvor stor (lang) er deres pose da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Voksipose, type Urban til min Simo kombivogn. Posen er i utgangspunktet ikke så veldig stor, men er med forlenger som gjør at jenta vår kan bruke den til hun er en 5- 6 år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både urbanen og classicen vil passe fint i kombien, vi har vognen og har hatt classicen en god stund.. vi har akkurat kjøpt urban posene på flust.no, og må si jeg holder en liten knapp på den, da den er ikke er fullt så stor, men på en annen side kan man bruke classic som leketeppe...

 

 

http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/sove/voksi-pose-classic-sortbeige/

 

http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/sove/voksi-urban-pose/

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp vite fra besteforeldrene min at vi vil få denne i julegave:

http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=2099

Synes den virker kjempegrei. Opprinnelig skulle vi gå for voksi classic, og fikk en brukt, men den ble uheldigvis krympet i vask før vi fikk den levert, så da gikk ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt en easey grow dunpose=) Den fikk best i test på tv 2. På babyshop fikk jeg anbefalt denne framfor voksi urban fordi den kan vaskes i maskin, fordi den har glidelås på midten og derfor mer praktisk enn de på sidene, og fordi det er lettere å glide den om til en større pose. Håper den blir bra til babyen=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer hun over her. Easy Grow dunpose med lammeskinn i bunnen av vogna. Jeg syns voksiposene er så lange i begynnelsen til en liten baby, men med easy grow så følger det med en forlenger som du kan ta på når spiren vokser ut av posen. I tillegg er det glidlås midt på slik at det er enkelt å ta inn og ut av posen. Angående brannfare, har du tenkt å la noen røyke i nærheten av barnet? Tror ikke det er så nøye egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullposene er varme om vinteren og svale om sommeren og de brenner ikke. Ull tepper f.eks brukes til å kvele flammer. De får heller ikke flekker så lett siden ull ikke suger til seg.

 

Vi hadde saueskinns pose til førstemann fra barnashus den hadde vi i bilstolen og i både bag og sportsvogna den kan man dele i to så man får både pose og sitte underlag i ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...