-Lykkelig-med junispirer Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Er 7+1 i dag. Har til nå vært kvalm store deler av dagen (spesielt på dagtid og sent på kvelden). Kvalmen har vært ganske instens, men begynte ikke å kaste opp før på mandag (var ikke kvalm bare brakk meg) og kastet opp en gang i går. Men, jeg føler at kvalmen nå har avtatt. Er ikke det litt tidlig?? Var litt kvalm i går kveld, og kjente litt i morges, men det er absolutt ikke slik det har vært tidligere. Blir jo fryktelig bekymret nå. Noen som har opplevd at symptomene kan avta så tidlig? Har fortsatt ømme bryster og murringer av og til i mage/rygg. Skal på tidlig ul i morgen, og håper virkelig at den lille fortsatt lever. Kan jo nevne at jeg begynte med Seaband på lørdag, kanskje det er effekten av dem jeg opplever? Uff, gleder meg bare til å få et svar i morgen.
gulda Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg våknet opp på mandag, 8+0, uten symptomer. Absolutt ikke øm eller hard i puppene, og mye mindre kvalm søndag og mandag morgen. Ble veldig redd. Hatt mye blødninger også, så kan bare ringe når noe er galt og får ul. Den viste et fortsatt bankende hjerte, så alt var bra. Kan visst svinge litt. Lykke til!
Gjest Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 jeg fikk symptomstopp i uke 8, eller 9.. husker ikke helt. Var fin nesten en uke, så kom alt for fult tilbake igjen, som før.. like kvalm.. Alt er nok bra Jeg var til UL den symptomfrie uken, alt var fint
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2010 Takk for svar jenter:) Litt roligere nå. Får krysse fingrene for at alt er bra i morgen. Skal på tidlig ul fordi jeg har hatt prøverør og skal se om alt er bra og om det er en eller to der inne (satte inn to egg).
Giinaღ Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Her ble mine symptomer borte over natten når jeg ble 5 uker. Ikke noe gøy dette her, skulle gjerne vært superkvalm istedet for å ikke ha et eneste symptom (vet det er mange som sliter med kvalme, men akkurat nå føles det bare sånn). Ellers ingen symptomer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå