Gå til innhold

Dere med bekkenløsning, blir dere verre i bekkenet når det er kaldt?


Plutselig_gravid

Anbefalte innlegg

Var ganske kaldt ute i dag, rundt 5 grader. Og bekkenet var skikkelig ille i dag. Kan det ha sammenheng med "kulden"? I såfall håper jeg at vi har en mild vinter i vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi bikker 0 grader eller det er +grader men skikkelig surt så merker jeg og at det gjør fortere og litt mer vondt ja. Det som hjelper meg litt hvertfall er å rett å slett kle seg godt så man ikke spenner seg for det gjør man fort når man fryser.

Forøvrig, varm dusj/bad er også til stor hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke klar over hvor mye forskjell temperaturen hadde før jeg reiste en uke til Rhodos i sist måned. Har slitt med bekkenløsning siden uke 15, men når vi kom ned til 30 grader og sol, kunne jeg plutselig bevege meg uten altfor store smerter og faktsik være med på shopping ol., noe jeg aldri ville kunne gjort ellers. Når vi kom hjem til 9 grader og regn, var jeg tilbake i samme spor som før og måtte finne frem krykkene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det hersker noen tvil om at kulde forverrer bekkenproblematikken. Var selv på Rhodos for noen uker siden og hadde det såååå bra. Merket imidlertid vondtene igjen dagen etter hjemkomst.

 

Et annet spørsmål er jo også; hvorfor er vi her i nord så plaget.....? Bekkenproblematikk i svangerskapet er ikke like utbredt sør i europa og det er ikke bare fordi legestanden ikke annerkjenner det. Har flere venninner sør i europa som ikke har kjennskap til de vondtene vi har, ei heller kjenner andre som har det.

 

Nei, vi får bare bite i det frosne eple og godta at vi elsker snø og kulde. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...