Gå til innhold

homofilt ekteskap


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva mener dere om homofilt ekteskap? Jeg mener at dette er ikke bra. 2 av samme kjønn som liksom skal elske hverandre til de dør.

Hva hvis de for lov til å få unger sammen?stakkars unger!!

Nabo kjerringa fant plutselig ut at hun er lesbisk.Gift med samme mann i 9 år og unger på 8.11.14.Der sitter di å lurer på hvorfor mamma er lesbisk..Elsker jo pappa..

Nei vet du hva..

Ber om at de snart skal bli helbredet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHA! Du er samme trollkjærringa som fra den andre tråden og du er nesten bedre enn Flo Cap, som regnes som alle trolls mor, men bare nesten.

 

Bedre lykke neste gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dette bare er tull.. .men tipper det ikke er det! Det er ingen som VELGER å bli homofil - det er noe de er. Og det må de da få LOV til å være. Det er to mennesker som er glade i hverandre, og det må jo være det viktigste???? Det må da være viktigere med mer kjærlighet i verden, enn fordømmelse?

Og ang f.eks å la homofile adoptere... Det MÅ da være bedre om et barn fra f.eks et barnehjem i østeuropa eller Kina e.l kan få komme til en familie med 2 foreldre som er glade i hverandre, enn å sitte å bli overlatt til deg selv gjennom mange år-- og bli apatiske barn med unormal utvikling???

 

Helbrede? Er du helt syk? Da må det vel gå an å helbrede deg fra å være heterofil også da?

 

Snakker om selvforherligelse.....

 

Det er faktisk påvist homofili i dyreverden også - der to av samme kjønn, i samme art, holder sammen for livet!

 

Skjønner at naboungene har det vanskelig.. men når de etterhvert ser at mamma er lykkelig, og at hun fremdeles er mamma - ei dame som står opp for den hun er, så vil de nok respektere henne bra for det!

 

Det er like mange forvirra unger som ikke skjønner at far slår mor, far eller mor har funnet ny kjæreste (av motsatt kjønn) og går fra familien sin eller!!!!!! Det er flere heterofile som går fra hverandre!!!! Like vanskelig for de ungene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI skam deg..

Du skriver at det er feil å gifte seg med samme kjønn. Hva skulle hun har gjort levd resten av livet i en løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de mest koselige, hjelpsomme og snilleste parene jeg kjenner, er nettopp et homofilt ektepar(mannlige) :)

 

Barna kan vel like godt lure på hvorfor mor eller far fant seg en elsker av motsatte kjønn? Alle slike ekteskapsbrudd med utro parter er slik. Det har ikke med om det er samme eller motsatte kjønn de er med. Det har med brudd med den andre av foreldrene........

 

Så jeg ber om at du snarlig blir helbredet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke være riktig å forsvare et feilgrep med et annet? "De der påfører også barna sine psykiske skader uten at noen sier noe, derfor kan vi gjøre det også!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ærlig talt HI! Vi lever i en verden hvor det snart er på tide å oppfatte at homofili ikke er en sykdom! Det er en legning!

Blir så forbanna når jeg leser om de som vil "helbrede" homofile, det er ikke noe å helbrede! Det er ingen sykdom!

Er sikker på at de som er i mot homofili sier det fordi de er så opptatt av hvordan det foregår sexuelt! Om dette er problemet, så gjør det enkelt for dere selv: Slutt å se for dere paret på soveromet (pervo :-P)

 

Synes det er på tide å leve med den moderne tiden! Snakk om tilbakeslag i verdens utviklingen!

 

Hilsen lykerlig bifil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mer synd i barn som lever med trangsynte og selvelskende foreldre. Har sett et par eksempler på slike her inne på forumet nylig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ber om at trangsynte mennesker som ikke unner andre kjærlighet blir helbredet...kan umulig ha det godt med seg selv når de ikke unner andre lykke! Måtte de en dag våkne å innse at man kan elske mennesker for menneskets skyld og ikke bare kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør hun garantert. Men du vet, i enkelte stakkarslige miljøer, så drives homofile til å lyve til vennene sine, og leve i et helvete fordi de vet at de ikke ville bli akseptert for den de er. Triste greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro at hovedinnlegget bare er tull, ingen er så trangsynte i år 2010.. Sorry, men det nekter jeg bare å tro. Høres ut som bestemora mi på 94 år, hun skjønner ikke hvorfor noen "velger" å være homofile i dag.. hehe.. Jeg prøver å fortelle henne at det har eksistert i alle år, at det t.o.m er funnet helleristninger og tegninger i gamle kirker o.l av homofil sex, men nei; det nekter hun å tro.. jeg dævver.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre, så er mange mennesker så trangsynte i 2010. Det er ikke grenser for hva noen homofile må få kjenne på kroppen når det kommer til sleivkjeftede idioter på åpen gate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette bare er tull. Utrolig lite reflekterte holdninger, og ekstremt dårlig språk/rettskriving tyder på det.

 

Hvis ikke det er tull, er dette dessverre et eksempel på hvilke fordommer uvitenhet kan føre til, og for å svare på spørsmålet ditt så er jeg tilhenger av den nye ekteskapsloven. Årsaken til dette er at jeg mener at i et fritt og demokratisk samfunn er en av grunnstenene like rettigheter for alle, og likhet for loven. Derfor bør ekteskapsloven omfatte alle voksne mennesker, uansett seksuell legning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk er homofile eller heterofile, spiller ingen rolle. Det er ikke legningen det kommer an på, men hva slags person man er!

 

Søskenbarnet mitt er homofil, han er gift med en mann. Han har også en datter som han har et utrolig bra forhold til. Både han og mannen hans er to fantastiske mennesker. Legning har NULL betydning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...