Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg og sambo har bestemt oss for å prøve igjen neste måned, og har alt mistet tre ganger siden jeg fikk barnet mitt for snart 5 år siden. Og nå siden jeg mistet to ganger i løpet av sommeren, vet jeg ikke helt om jeg tør å begynne på nytt igjen nå, hva hvis jeg mister engang til? takler ikke tanken på det Skjønner ikke hva som kan være galt med meg siden jeg mister så ofte? Hadde MA + 2 SA, tror dere det kan være noe alvorlig gale med meg? Som g jør jeg ikke får barn?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Har samme problemet selv Har nettopp mistet for 5 gang på 3 år .1 MA 2 SA og 2 utenfor livmora .Har en sønn på 3 år. Nå skal jeg til utredning .Men vi skal prøve igjen i desember . Gå til legen din og be om å få en utredning . Føler med deg ... Klem
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Leste akkurat at kun 1% opplever å ha gjentagende abort, skummelt lavt nummer, Hatt cyste i eggestokk som sprakk engang, kan det være cyster osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå