Gå til innhold

10 grunner til at homofilt ekteskap er galt

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Homofili er ikke naturlig. Man skal alltid nekte unaturlige ting som briller, polyester og klimaanlegg.

2. Homofilt ekteskap vil oppfordre andre til å bli homofil. På samme måte som at det å være sammen med korte mennesker vil gjøre deg kort.

3. At homofilt ekteskap er tillatt vil åpne døren for all slags merkelige ting. Noen vil kanskje gifte seg med hunden sin. For en hund har rettslige rettigheter og kan skrive under en ekteskapskontrakt.

4. Heterofilt ekteskap har eksistert veldig lenge og har ikke forandret seg i det hele tatt. Kvinner er fortsatt sett på som eiendeler, svarte kan ikke gifte seg med hvite og skilsmisse er ulovlig.

5. Heterofilt ekteskap er mindre meningsfult nå som homofile kan gifte seg. Britney Spears 55-timers just-for-fun ekteskap har mistet all hellighet.

6. Heterofilt ekteskap er gyldig fordi de kan produsere barn. Homofile, ufruktbare par og pensjonister burde ikke få gifte seg. Barnehjemmene er ikke fulle enda, og verden trenger flere barn.

7. Homofile vil selvfølgelig oppdra homofile barn. Heterofile oppdrar jo heterofile barn.

8. Homofilt ekteskap er ikke støttet av religion. I et teokrati som vi har i dag blir verdiene til en religion tvingt på hele landet. Derfor har vi bare en religion i Norge.

9. Barn kan aldri lykkes i livet uten både en far og mor i huset. Det er grunnen til at staten nekter aleneforeldre å oppdra barna sine.

10. Homofilt ekteskap vil forandre på grunnmuren til samfunnet. Vi kan aldri tilpasse oss til nye ting. På samme måte som vi ikke har tilpasset oss til biler, mobiltelefoner eller paracet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja..Ser ingen ulmeper med dette..Er ikke homofil.Synd på alle dere med fordommer mot homofile.

Gleder meg til den dagen di også kan få lov til å ha barn!Syns det er alle menneskers rett og få barn uansett legning.Tror alle de barns som kommer i ett homofilt hjem får det utrolig bra! Ja faktisk bedre enn i et hetrofilt hjem!!

Tenk å mange som skiller seg i dag og mange useriøse forhold det er i dag.

JA TIL HOMOFILT EKTESKAP. NEI TIL ALLE FORDOMMER!!!VOKS OPP DA!!LEVER I 2010

Skrevet

Leste du mer enn overskriften, tro...?

Skrevet

Si meg, frøken: Kan De (DE - ikke "di") lese? Og klarer De å lese alt som står skrevet i en tekst?

Lest alt om igjen og prøv på nytt

HI

Skrevet

Ungdommen nå til dags, altså. Barræva skal dem gå, men lese kan dem ikke. Det er bare håret og ræva man ser der dem kommer og går i hui og hast. Hvordan skal det gå med verden?

HI

;)

Skrevet

jA JEG kan lese?kan ikke di?lest alt på nytt igjen jeg....Står for det jeg ha skrevet.Gjør ikke du elller?

Skrevet

Ok. Tror kanskje ikke helt du har skjønt hva du har lest.

HI

Skrevet

Bare fordommer mot homofilt ekteskap. Blander inn hunder ecta.Hallo..

Skrevet

Kjære lille venn. Les hele teksten en gang til så håper jeg du forstår at dette ikke var noen fordommer om ett homofilt ekteskap!

Skrevet

Hehe... Bra skrevet! Bare dumt ikke alle skjønner sånn derre ironi... ;)

Skrevet

Et troll er en samlebetegnelse for flere typer menneskeliknende, stygge vesener i nordisk folkediktning og eventyrtradisjon med røtter til norrøn mytologi. Både utseende og egenskaper varierer, men troll er oftest både farlige og dumme...

Skrevet

Hun skjønte det nok, men vil bare ikke innrømme det:-)

HI

Skrevet

Jeg åpnet innlegget og trodde jeg skulle bli provosert, det ble jeg ikke ;)

Hurra for HI, som gav meg dagens latter!

Skrevet

Morsomt skrevet :)

Men det er helt klart ikke alle som tar ironien, he he.

Skrevet

Utrolig fin post! Jeg og gjorde meg klar til å bli provosert, men dette var fin lesing.

Lykke til til dere over som ikke skjønner ironien i posten :P Herregud.

Skrevet

Trodde også jeg skulle bli provosert nå, men fikk meg en god latter i stede. Ja til mangfold! :-)

Skrevet

*Trykker på like-knappen* Har du funnet på dette selv, HI?

Noe av det morsomste var faktisk også svarene du fikk. Ironi er en vanskelig sjanger, gitt. ("Blande inn hunder..." LOL)

Skrevet

Jeg signerer deg, 23:40.

Var det virkelig noen som ikke skjønte at dette innlegget var ironisk ment??

Skrevet

haha jeg var klar til å argumentrere mot deg og skulle virkelig flå deg levende, for dette var ikkegreit. også sitter jeg å ler så jag rister. litt lettet over at det ikke var værre. men baremorsomt. jeg likte argumentasjons metoden din.

Skrevet

Takk for kampen for den rette tro og at ekteskap for homofilt samliv ikke er forenelig med Bibelen og kristendommen! Det står jo klart i 3. Mosebok 18/22 at homoseksualitet er en vederstyggelighet...

Men nå trenger jeg noen råd om hvordan jeg selv skal leve etter Guds bud:

1. Hver gang jeg brenner en okse som et offer, vet jeg at dette gir en duft som velbehager Herren (3.Mosebok 1/9). Problemet er naboene!

2. Jeg ønsker å selge datteren min som slave (2. Mosebok 21/7). Med det prisnivået vi har i dag - hva mener dere er rett pris?

3. I 3. Mosebok 25/44 står det helt klart at jeg kan eie både mannlige og kvinnelige slaver så lenge de er kjøpt i et nabo land. En venn av meg sier dette bare gjelder for svensker, og ikke dansker. Her trenger jeg litt hjelp - kan jeg eie dansker?

4. Jeg har en nabo som insisterer på at han skal arbeide på sabatten.

2. Mosebok 35/2 er helt tydelig på at han skal drepes. Er jeg moralsk ansvarlig for å gjøre dette selv?

5. En venn av meg mener at selv om det er en vederstyggelighet å spise skalldyr (3. Mosebok 11/10), så er homoseksualitet verre. Jeg er uenig! Hvem har rett?

6. I 3. Mosebok 21/20 står det klart at jeg ikke må nærme meg Guds alter dersom jeg ser dårlig. Jeg innrømmer at jeg er nærsynt og bruker briller. Må synet mitt være helt perfekt eller opererer vi med litt slingringsmonn her?

7. De fleste av vennene mine går til frisøren. De klipper håret på sidene og tar skjegget i kantene. Dette er tydelig en synd i følge 3.

Mosebok 19/27. Hvordan bør de straffes?

8. Jeg har lest i 3. Mosebok 11/7-8 at jeg ikke må røre rester av en død gris, fordi det gjør meg uren. Kan jeg likevel spille fotball dersom jeg har hansker på?

9. Min onkel har gård. Han synder mot 3. Mosebok 19/19 fordi han planter to ulike avlinger på samme jorde. Kona er ikke noe bedre, fordi hun går med klær som er laget av to ulike stofftyper (blanding av bomull og polyester). Han har også den uvanen at han banner mye. Er det virkelig nødvendig at vi samler hele byen for å steine dem (3.

Mosebok 24/11-16)? Er det ikke like greit å brenne de til døde i et familieselskap - slik vi pleier å gjøre med mennesker som ligger med sine slektninger (3. Mosebok 20/14)?

10. At et par som har sex mens kvinnen menstruerer skal utryddes, er det ingen tvil om (3. Mosebok 20/18), men hvilken henrettelsesmetode anbefales i slike tilfeller?

Skrevet

Hehe! Var spent på hva slags røvel og provoserende utsagn du kom med.

Denne var kjempe bra :)

Skrevet

strålende HI!!

Jeg rett og slett elsker slike overraskelser.. som så mange var jeg klar til å skrive et skikkelig sinna-innlegg tilbake.. Og så blir jeg bare så tatt på senga, og sitter bare og smiler og er fornøyd etter å ha lest innlegget ditt! :)

Takk for en fantastisk start på dagen!

(trengte den her jeg går og vagger og venter på fødsel.. overtid er noe dritt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...