Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hvor mange av dere går rundt med tramp stamp da?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Går av og til rundt med rosa klogger. Rekker det?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Sikkert mange som har det uten å vite hva det er ja.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har det Men, er så langt nedpå at det syns ikke over buksekanten med lavt liv engang, så var ikke ett sånt "se jeg har tatovert meg"-oppmerksomhetsbehov som førte til det. Syns ikke med bikini engang
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har!! :-) Eller det er vel ikke den "klassiske" tramp stampen da.. Har på begge sidene av korsryggen og den fortsetter ett stykke oppover ryggen. Og det er ikke tribal eller kinesisk tegn. Synes den er fin, og vil vel ikke kalle det tramp stamp, selv om jeg skjønner hva du mener.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg gjør, desverre... Tok den for 10 år siden, da jeg var 16. Men kan jo ikke angre heller. Tattovering er jo tattovering liksom. Senere har jeg tatt en i nakken, og en på underarmen. Neste blir hele overarmen, gleder meg sinnsykt og kan nesten ikke vente:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå