Gå til innhold

Jeg har prøvd hver dag i 2 uker nå å slanke meg, ender med sunn frokost, og så går resten av dagen i drittmat, fordi jeg sprekker..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har løsningen! Ta deg i sammen!! Herregud, skaff deg litt viljestyrke og slutt å kjøp usunn mat. Hvis du bare har sunt i kjøleskapet er det lettere å klare det. Ikke ty til lette løsninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe galt med fet mat! Jeg har selv gått på lavkarbo lenge, og har det helt fantastisk. Det går ikke an å overspise seg på fett, fordi man blir mettere av det. Det er karbohydratene som ødelegger alt. Prøv å hold deg på et minimum av karber.

 

Anbefaler deg forum.lavkarbo.no og bloggen http://matmonsteret.blogspot.com for lavkarbo i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den maten på bloggen var jo ikke lavkarbo, var jo både pasta og hvetedeig der....og mye annet med masse karber i.

 

Her er en ekte lavkarboblogg:

 

lenabeatrice.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal den bloggen være lavkarbo? Ehhh...vanlig pizzabunn, baguetter, havrepannekaker, potet, pannekaker med sjokoladesaus?

Det var så langt fra lavkarbo som man kan komme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spise en litt kraftig frokost sånn at du får mer metthetsfølelse?

Eller heller slanke deg med å trene? Ikke alle klarer å slanke seg med å spise mindre, men alternativer finnes - du kan øke energibehovet ditt i stedet! Helt sant.

 

Søstra til en venninne av meg klarte å slanke av seg 110 kg (!) uten å endre kostholdet veldig (hun kuttet ut brus og snop, men spiste ellers normalt). Hun begynte med vektløfting, når hun ble litt letter og formen var bedre begynte hun å gå raske turer ... så ble det løping osv. Det hele tok henne to år, men tålmodighet lønner seg til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Ketosedietter er enkle å holde om du liker fett. Det er bare det at det bør være en permanent livsstilsendring hvor mengden hvetemel, poteter og sukker er ganske så liten.

 

Hilsen lykkelig, 13 kg lettere ketotilhenger med fantastiske blodverdier og jevnt blodsukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...