Gå til innhold

Ett lite dilemma.. Jeg har en bestekompis som er forelsket i meg, jeg er forelsket i bestekompisen min sin kompis, men han har en dame, som min bestekompis tidligere hva forelsket i.. Hva gjør man med det da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør det beste ut av det.

Og når dere blir litt eldre, og ikke er 15 år lenger kommer dere til å le av hele opplegget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør bestevenninda di om hun kan skrive en lapp til kompisen til bestekompisen din hvor det står : "Vil du være kjæreste med xxxxx ????? JA NEI (svar innen fredag)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenbruk!!!

 

 

Det er veldig populært her inne, og støttes fult ut. Så ha deg med den det måtte passe først med, så kan dere alle rullere og bytte når noen blir leie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, HI her.. Hvorfor driver dere å sier at vi er 15 år gamle? For det er vi ikke, vi er over 30 alle sammen, og dette er faktisk en situasjon som kan oppstå veldig fort.. Man velger jo ikke akkurat hvem man får følelser for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva kan du gjøre. du må jo på en fin måte tydeligjøre at du ikke er interesert i din beste kompis så han ikke får forhåpninger. han andre kan du ikke gjøre noe med annet enn å vente å se om du fortsetter å være forelsket. og om det blir slutt mellom han og kjæresten en gang, men dette tar nok lang tid. mest sansynlig blir du forelsket i en annen i mellomtiden.

 

lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...