Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg synes bare han er skikkelig ekkel.....Ser på seg selv om Guds gave for å endre klesstilen til 4,5 mill nordmenn liksom..
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Han er i overkant opptatt av utseende og han er ikke min type mann for og si det sånn..Jan t, bruker garantert dobbelt så lang tid på bade som det jeg gjør og det blir i mine øyne veeldi lite mandig;) Hadde ikke orka og hatt en så femi mann, men så er han jo homse også da..He, he;)!! Men kjenner et par som har møtt han og de sier at han er kjempegrei og skikklig hyggelig, snill og omtenksom mann;) Dette var da han drev på med det maxfactor greien og han reiste rundt til vita butikkene for og lære ansatt om sminke osv!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg vet ikke helt jeg, kjenner han ikke.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Han har kanskje overdrevet bruken av botox/restylane. Vil si han er ett eksempel på hvordan man ikke bør gjøre det! Ser gammel ut likevel, og særlig med tenåringen ved sin side.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Det jeg ser av han på TV så virker han bare ekkel. Men sikkert super hyggelig etc..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Veldig overfladisk. Har du ikke kropp og utseende vil han ikke ha noe med deg å gjøre. Nei, fysj. Ekkel!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg liker han! Syns han virker koselig og oppriktig opptatt av å hjelpe folk med det han kan best: klær, hår osv.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Det inntrykket jeg har fått gjennom media så virker han veldig omtenksom og hyggelig. Han virker desverre litt "ødelagt" av Hollywood og tror han kan være "evig ung" med å jukse på kroppen...desverre ser han ut som en 45 år gammel Ken dukke. Tror han er en veldig omgjengelig kar og at man blir i godt humør av å være rundt han. Tror ikke han er typen som prakker på deg hans overbevisning om klær, mote botox osv.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Synes han virker utrolig snill og omtenksom faktisk. Ekstremt opptatt av utsende, men så er jo det jobben hans også da. Synes Norge trenger han jeg:)
Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Han har iallfall humor, det skal han ha, synes jeg:) Liker folk som ikke tar seg selv så alvolig, som byr på seg selv og som gir en god faen i hva andre måtte mene og synes om dem.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #11 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg vet ikke hvorfor, men har sansen for Jan Thomas jeg. Synes han virker veldig omtenksom og god. Synes det kanskje er litt slitsomt at han er overopphengt i utseende. Men det finnes ihvertfall ikke noe ondt i denne mannen. Og han vil jo gjerne "hjelpe" andre:-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #12 Skrevet 13. oktober 2010 Opphengt i utseende, hallo? han er make-up artist og stylist. hva skulle han vært opphengt i da? syns han virker hyggelig og snill jeg. Han mener ikke at folk som er mindre pene er mindre verdt og ikke betyr noe.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #13 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg synes han har funnet seg en bransje som er forkastelig og totalt unyttig, men jeg har sansen for at han våger satse og jeg tror han er arbeidsom. Han haren fremtreden som gjør at jeg tror jeg kunne trives med ham som venn om jeg bare vennet meg til hvordan han ser ut og jeg greide å se bort fra yrket hans.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #14 Skrevet 13. oktober 2010 Ja, 03.13. Jeg synes han er litt overopphengt i sitt EGET utseende (ikke alle andre sitt). Det er ikke feil å være opptatt av utseende. Men synes han blir litt kunstig og ikke ser helt naturlig ut for alderen. Men har sansen for han som person for det.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #15 Skrevet 13. oktober 2010 Digger ham! Klipper meg hos en av stylistene hans på jt studio, de er kjempeflinke der. Synes det er flott med sånne som ham jeg som kan gi litt råd uten å være ovenfra og ned. Vi normenn trenger det, det er jo bare å ta seg en tur ut og se på folk, herregud enkelte eier jo bare ikke stil!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #16 Skrevet 13. oktober 2010 Synes han virker hyggelig og dyktig, har alltid likt han. Han bærer preg av å ha bodd i utlandet, han er en dyktig stylist, suksessfull og en person Norge trenger. Janteloven herjer sterkt her. Selvfølgelig er han opptatt av utseendet sitt hehe, det er yrket hans. Javel har han overdrevet litt med botoxen, men det hadde vært rart hvis han ikke hadde brukt noe kunstig i et forsøk på å bremse alderdommen. Hadde nok vært mer jammer om han ga faen og så ut som en boms. Min drøm er å få en dag med han, trenger det hmmff...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #17 Skrevet 13. oktober 2010 Han ser ut som en forvokst gullfisk og oppfører seg som en. Lever i sin egen boble. Han virker snill med meget overfladisk.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #18 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg kjenner han ikke. han driver i en bransje som ikke intereserer meg så mye heller. har registrert noen kommentarer som vitner om noe uvitenhet. men de ble jo unnskyldt senere. snakker da om amme kommentaren. han er mann og har jo ingen forutsetning for å skulle vite noe serlig om det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå