Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Lørdag hadde jeg MASSE el-slim, men dette er jo altfor tidlig i forhold til forventet eggløsning... Kan den ha kommet tidligere denne måneden? Eller er det bare kluss i systemet (lurekropp) denne gangen også?? Hehe... Når er det vanslig å ha eggløsning i forhold til el-slimet?? Merkelig så mye man glemmer på et par år gitt...
Gjest LonleyGirl Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 El slim viser bare at eggløsningen er på vei, du har hatt eggløsning når slimet er borte, men kanskje syklusen din blir kortere? Det har mine! Begynte på 45 dager og er nå 31
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 Har jo alltid hatt kjempelange sykluser jeg da, men etter fødsel har de vært ganske regelmessige på 33-34 dager. Pleier vanligvis ha eggløsning rundt dag 17-18, så å ha el-slim allerede på dag 14 er jo rimelig tidlig for å være meg. Ja,ja... blir spennende å se når TR dukker opp denne gangen da...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2010 Og by the way... så var det kun lørdagen det var slim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå