Trummelums Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 føltes det som om mensen skulle komme , var dere sikker på å få Mens ?
gulda Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Ja, var egentlig det. Har nok lurt på om jeg var gravid, ettersom jeg har hatt f.eks mer ømme pupper enn vanlig. Sist var gravid-symptomene litt anderledes enn de to gangene før, og da var jeg iallefall i tvil, tross kvalme, ømme pupper og til og med litt vondt i bekken. Men samtidig så har jeg ventet på mensen, og hatt murringer som til tider har gjort meg sikker på at mensen var på vei.
Venterpå<3 Gravid=) Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Hei=) IKM idag, testet postivt igår, og idag, å har trudd at mensen skulle komme i noen dager nå, men har allikavel følt at noe har vært annerledes.. Håper testen viser positiv til slutt da=)Lykke til=)
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 kan jeg være så dum og spør hva IKM står for?
aprilprinsesse2011 Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 IKM – ikke kommende menstruasjon, den dagen du normalt ville fått mensen, som du håper ikke skal komme fordi du prøver å bli gravid står forskjellige forkortelser på den viktige infoen, som er her inne. som et innlegg. der står mye som er greit å vite
Snømusa2013 Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg testet svakt positivt 4 dager før IKM,og med en digital test 2 dager før IKM. Grunnen til at jeg trodde jeg var gravid og ville teste tidlig var at jeg alltid får veldig ømme bryst 1 uke før mens ( slår ikke feil), men det gjorde jeg ikke denne gangen. Fikk annerledes vondt i brystene 3 dager før IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå