Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg hadde det, men det var kanskje litt unødvendig...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Vi har 17 måneder mellom våre og brukte søskenvogn fra eldstemann var 17-22 måneder. Så hadde han er periode hvor han ikke ville sitte i vogn. Men nå, når de er 2 og 3,5 år er det plutselig greit å sitte i vogn igjen av og til, når vi er på storhandel eller ferie feks. Så jeg vil anbefale deg å kjøpe en, finn en billig på finn.no, mye lite brukt å få kjøpt der. Anbefaler VIRKELIG søskenvogn hvis du går mye tur alene, og da ville jeg kjøpt med håndbrems. Det er tungt å holde igjen to barn i en nedoverbakke.. Svingbare framhjul er et must, hvis du går mye i byen. Jeg har en MB Urban Jungle og er kjemepfornøyd!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Vi hadde det, og brukte den mye! Men ei venninne av meg brukte aldri sin.. Det kommer an på hvor mye du tar ungene med ut da, og hvor langt dere går. Jeg tok mine på tur nesten hver dag, da var det greit å ha, hadde ikke klart meg uten.. Men venninnen min sa at hun tok ALDRI med ungene ut alene, de gikk bare ut hvis mannen var hjemme, og da tok de hver sin vogn.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Nei, vi vurderte det, men jeg syntes det kom til å bli for tungvint i lengden. Er ikke så ofte jeg går tur med begge to. Vi kjøpe en Emmaljunga og et sånt sete som du setter oppå bagen. Fungerer kjempe fint for oss. Men så vil to åringen vår gå mest mulig når vi er ute, så han sitter der mest for å hvile litt. Vi har også kjøpt søskenbrett som han kan stå på.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Vi var ute hver dag, og brukte ikke søskenvogn. 2 åringen var veldig glad i å gå og har aldri hatt roen til å sitte i vogn.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Jupp og vi bruker den enda...Eldste er 2 og halvt i des og minsten er for øyeblikket straks 9 mnd..Tror det er veldig individuellt
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Nei, hadde ikke søskenvogn.. Vanligvis når vi skulle ut og sånn, så har far og vært med, så da har vi hatt hver vår vogn.. Ellers har jeg hatt elastisk sjal til minstemann, så har 2-åringen fått sitte i vogn.. Etter hvert har jeg hatt manduca og meitai til minstemann.. Bæretøy anbefales på det sterkeste!! Se www.tettinntil.no
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #11 Skrevet 12. oktober 2010 Vi hadde og brukte mye. Så flytta vi, og ting endra seg, først livssituasjon og behob, men også at eldste ble større. Vi kjøpe ikke søskenvogna før behovet meldte seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå