Gå til innhold

magica og lille tryll ?


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neeeei!!! Arrrgh!

Er skikkelig lei nå altså! Hadde termin på lørdag så går her og venter og venter... Har mye murringer og vonde tak, men ingen veer i sikte. Var hos jm igår som undersøkte meg, og da var det modent og 1-2 cm åpning så håper på en nært forestående fødsel ;o)

 

Send meg fødestøv da dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende.

 

Sender deg masse fødestøv og håper du snart får møte den lille!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er ikke spente og nysgjerrige i det hele tatt, hihi.

Håper spøkelseskladden melder ankomst snart og lille tryll kan bli storesøster :-)

Fødestøv sendes express (om han ikke allerede har kommet da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe neida vi er ikke spent og nysgjerrige. Lurer på det hver dag og må inn for å se om hun/du har skrevet.

 

Er vel 14 dager over til lørdag som kommer, så nå er det hvertfall ikke lenge igjen om hun ikke har fått(tror litt det har kommet en liten kladd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her ventes det fortsatt i stor stil gitt... Er 41+5 idag. Har vært på overtidskontroll på sykehuset tidligere idag og håpet på å få bli satt igang iløpet av uka. Men neida, har fått time til igangsetting på mandag. Æsj og uff, tenk enda en uke til da :o(

 

De gode nyhetene er at det er helt modent og en åpning på 3-4 cm. Gynekologen tøyde skikkelig idag så håper det gjør susen iløpet av de nærmeste dagene.. Litt ekkelt å gå så lenge over, men kjenner masse liv og alle prøver er bra, så han er nok bare en bedagelig liten kar han lillebror. (tror forresten det blir laban isteden for spøkelsekladden, siden sistnevnte er så langt å skrive ;oP)

 

De "dårlige" nyhetene er at han veier ca 4,4 kg!! Puhh! Føler meg som elefanten og tenker at jeg kommer til å gå høygravid for alltid..

 

Men takk for oppmuntringer og fødestøv alle sammen!!! ;o) Det sitter godt i et høygravid, overhormonelt, slitent mammahjerte :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei stakkars deg.... som venter og venter...

 

Men Marthe minstemor blei jeg satt igang 12 dager over termin.

Hun veide 4710 og var 56 cm lang....(nr.1 3620, 55 cm lang)

Fødselen gikk fint fordet, var ikke noe værre enn med nr 1. De var 38 rundt hodet begge to. Så dette går nok kjempefint....

 

De kan også bomme grovt på vekstestimeringen.

Med nr 1 fikk jeg beskjed om at hun nok var over 4 kg...Det var hun ikke: 3620-55cm

 

Med nr 2 fik jeg beskjed om at hun var en helt vanlig baby på max 4 kg....... De bommet der også gitt - 4710-56 cm

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban høres bra ut! tryll og laban!

 

Håper han snart vil se dagens lys da, ikke morro å vente.

 

"blåser en hel håndfull med fødestøv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...