Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Argh... HVILKEN sofa!! Hvor var dere i norsktimene..?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Er det så mye bedre å bruke haugevis av punktumer og spørsmålstegn, tror du?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor er du flau, det må da være fint å lære....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 At dere gidder å lage så mye baluba om noe sånt. Jeg leste også det innlegget, så skrivefeilene, men skjønte jo hva hi skrev. Forstår meg ikke på de av dere som henger dere så opp i andres skrivefeil. Dere har sikkert noen feil på andre områder dere også. I mine øyner er det iallefall en stor feil å ikke klare å se forbi andres feil. Det er jo ikke akkurat som om en skrivefeil fysisk skader noen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Hvem sofa..hahahahahaha, ler meg ihjel, skulle tro det var en haug med idoter her inne
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #11 Skrevet 12. oktober 2010 Ja hi, jeg er også interesert i å høre hvor du hadde dine norsktimer. Jeg lærte iallefall aldri å bruke tre punktum, to utropstegn eller to punktum og et spørsmålstegn etterhverandre:) Men mulig jeg gikk glipp av noe.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #12 Skrevet 12. oktober 2010 Hvem sofa er IKKE en skrivefeil. Det er en utrolig dårlig måte å utrykke seg på! Det heter hvilken/hva slags sofa. Nå er ikke jeg HI. Så også dette innlegget og tenkte meg nok at noen måtte kommentere det. Men hvorfor ikke. Det kalles læring og få beskjed om når man ev. skriver eller utrykker seg feil. Vi er voksne mennesker og de fleste er vel ute i en jobb. Greit å bli oppfattet som litt eldre enn 14 år kanskje???
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #13 Skrevet 12. oktober 2010 Joda, men hun har jo to punktumer etter ordet sofa, teller ikke det? He he.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #14 Skrevet 12. oktober 2010 Ja på dine vegne HI. Du kan umulig ha noe liv som fokuserer slik på slikt tull.
Sweet Amber Skrevet 12. oktober 2010 #15 Skrevet 12. oktober 2010 Hvor gammel blir man oppfattet som når man skriver ca 30 hånlige svar på ett innlegg pga noen skrivefeil, da? Er det så himla voksent, mener du? Det er langt fra å påpeke at det faktisk staves sånn og sånn, til det å skrive svar etter svar med regelrett drittslenging når en ser at mange andre gjør det samme.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #16 Skrevet 12. oktober 2010 HI her (som enda ikke har kommentert denne tråden, bare for å ha det på rene) Det er da lov å reagere når folk faktisk ikke kan utrykke seg, og skriver "Hvem sofa"? En annen ting jeg reagerer på er når folk sier "Jeg er så glad, ja jeg gjør det" Istedet for "Jeg er så glad, ja jeg ER det" Må da være mulig for folk å kunne dette? Og kan dere ikke det, så lær det!
Sweet Amber Skrevet 12. oktober 2010 #17 Skrevet 12. oktober 2010 Mener du virkelig at det er viktigere å kunne stave, eller uttrykke seg riktig enn å behandle andre mennesker med LITT verdighet og respekt? Jeg er veldig uenig i det!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #18 Skrevet 12. oktober 2010 Går det ikke ann å kunne begge deler da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå