Gå til innhold

Redd for å bli gravid, plutselig er det alt vi vil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger har vi ikke vært redd for at p-pillen har feilet eller at noe annet prevansjon har sviktet? Eller tanken på graviditet er det siste vi vil?

Og plutselig kommer den dagen hvor man slutter å beskytte seg selv, alt man vil er å ha et levende vesen inni seg og det er først DA man oppdager hvor vanskelig det egentlig kan være.

Nå som jeg og samboeren min først prøver går det sååå tregt. Føler det tar så lang tid og skulle helst vært gravid I GÅR! Noen andre som har det sånn eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det sånn. hvertfall nå som jeg har mistet. så kan jeg liksom ikke fort nok bli ferdig og blø sånn at jeg kan prøve videre og kunne vente på at mensen ikke skal komme.. har dere barn fra før?

Skrevet

Uff, da skjønner jeg det hvertfall :/ dere får ha lykke til da! kan trøste deg med at mange er fruktbare etter at de mister, så kanskje det finnes hell i uhell.

Har ikke barn, så er ganske nytt i tillegg. Var jeg som ville vente, men når jeg først ville da vil jeg virkelig!

Skrevet

Jeg har det også sånn :) Var sikker på at jeg ikke hadde lyst på barn i mange år, men så møtte jeg den rette og etter hvert falt alle bitene på plass liksom, det eneste vi manglet var en liten en. Har prøvd no i 10 mnd og mistet i mellomtiden også! Så absolut, skulle også ønsket vi blei det i går, hehe. Gleder meg til prøvetiden er over og går rundt med en vakker kul på magen!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...