Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hva har dere, hva slags trening? Fornøyde? Bør være ganske enkel å bruke! Anbefalinger?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Har en Polar FT-60, veldig fornøyd med den. Bruker den igrunn til alt, løping, sykling og styrke. Enkel å bruke, og gode innstilingsmuligheter. Alt i alt, et kjøp jeg er meget godt fornøyd med!
Villa Perlesukker Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har nok den enkleste på markedet Polar ft4 tror jeg det er. Den ble kjøpt fordi den ser veldig feminin ut og jeg trenger ikke så utfyllende info. Har teste makspuls og legger treningen opp etter det. Jeg er veldig fornøyd selv om den kostet bare 599.- Gulesider har en til over 4000.- men så trener jo han hver dag og løper maraton, birken etc. For min dagligdagse husmortrening så er denne klokken helt super
Gjest Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Takk, damer! Vurderer noe i mellom deres, jeg, en Polar FT7, til tusenlappen, ca. Gubben påstår at jeg bør ha pulsklokke på trening...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå