Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Roet det huden litt? Hvor lang tid tok du fikk noe effekt?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Ja,jeg har brukt det. Hadde før den tid prøvd ALT og brukt mange,mange tusen på X anntall produkter uten hell... Husker ikke hvor lang tid det tok,men det gikk vel 2-3mnd før ting begynte å roe seg. Gikk på Diane i 5-6år,før jeg plutselig fikk beskjed av fastlegen min at jeg IKKE fikk lov til å bruke det mer - da det er brystkreft i familien. Diane øker vel sjangsen bitte-litt for å få brystkreft... Så sluttet med den,og var uten en stund,men så kom kvisene tilbake (spesielt på ryggen). Begynte så med Yasmin,og den funket da like greit mot kviser som Diane
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Brukt diane i nesten 10 år pga kviser. som hun over, så forsvant kvisene etter 2 til 3 måneder helt og fikk perfekt hud Men nå får jeg de ikke lenger. Er for gammel, og kvisene kom tilbake. Så nå holder jeg på med antibiotika kur - som ikke funker noe særlig - så skal begynne med en sterk d - vitamin krem for å se om det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg fikk dype, store kviser som aldri ble modne på haken og oppover mot ørene etter å ha prøvd noen p-piller (husker ikke navnet på dem), så startet jeg på Diane og de ble borte på to mnd, og forble borte.
www.OnlineLege.no Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Diane er bare én av mange muligheter for å behandle kviser. Behandling mot kviser kan virke litt komplisert og den er tidkrevende. Imidlertid blir de aller fleste helt fine i huden bare man er tålmodig. Vi har forsøkt å lage en oversikt over hvordan fastleger og/eller hudleger behandler kviser her: https://www.onlinelege.no/sykdommer-og-tester/problemer-med-kviser-de-fleste-kan-hjelpes.html Håper det kan hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå